1.

Impact of Service Quality on Customer Perception: An Empirical Study in India’s Post Office Savings Banking Sector Using SERVQUAL

دوره 5، شماره 3، مهر 2015، صفحه 189-206
S. VijayAnand؛ M. Selvaraj

2.

Mobile Banking Service Quality and Customer Satisfaction (Application of SERVQUAL Model)

دوره 2، شماره 4، دی 2012، صفحه 351-361
S. F. Amiri Aghdaie؛ F. Faghani

3.

ارزیابی ادراکات و انتظارات متقاضیان از کیفیت خدمات حسابرسی با استفاده از مدل سروکوال

دوره 6، شماره 24، دی 1396، صفحه 167-176
غلامحسن تقی نتاج ملکشاه؛ فاطمه بلوردی

4.

ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 141-165
شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی؛ محمد رضا فیضی

5.

ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 115-136
شهناز نایب زاده؛ محمد مجید فتاحی زارچ

6.

بررسی شکاف کیفیت خدمات از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 21-32
فرهاد ادهمی مقدم؛ محمد صاحب الزمانی؛ معصومه روح افزا

7.

بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 141-155
حمیدرضا سعیدنیا؛ سید محمد اشرافی

8.

تجزیه و تحلیل کیفیت خدمات دفاتر کارگزاری های بورس اوراق بهادار با استفاده از مدل سروکوآل

دوره 1، شماره 1(پیاپی 1)، تیر 1387، صفحه 53-53

9.

طراحی ابزار سنجش کیفیت خدمات پژوهشی مبتنی بر مدل سروکوآل

دوره 3، شماره 2(پیاپی 5)، تیر 1389، صفحه 87-95
شادی شاهوردیانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب