1.

اثر تمایلی زیان گریزی سرمایه گذاران بر اساس حجم معاملاتIPO در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 6، شماره 1(پیاپی 17)، خرداد 1392، صفحه 75-86
الهه رضازاده؛ میرفیض فلاح شمس

2.

ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه)

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 1-26
محمدعلی عبدالوند؛ علی محمدنیا

3.

ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان)

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 21-55
کامبیز حیدرزاده؛ حسام زند حسامی؛ سیده سارا قافله باشی

4.

ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری

دوره 3، شماره 5، مهر 1387، صفحه 21-58
کامبیز حیدرزاده؛ سیفعلی ضربی

5.

بررسی نقش عوامل آمیخته بازاریابی در میزان فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

دوره 3، 1 (پیاپی 3)، فروردین 1388، صفحه 117-123
لیلا کمالی صالح آباد

6.

بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب منابع با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی در بانک صادرات ایران

دوره 14، شماره 44، مهر 1398، صفحه 95-111
مریم گرانمایه؛ مرضیه گرانمایه

7.

بررسی و تحلیل دلایل عدم استقبال از کار تهای ATM در تهران و ارایه مدلی مناسب جهت استفاده بیشتر از این نوع کار تها

دوره 17، شماره2(پیاپی65)، تیر 1384، صفحه 65-75
داور ونوس؛ ماهرخ مختاران

8.

بررسی و تحلیل دلایل عدم استقبال از کارت های ATM و ارایه مدلی مناسب جهت استفاده بیشتر از این نوع کارت ها

دوره 2، شماره 2، فروردین 1386، صفحه 47-63
داور ونوس؛ ماهرخ مختاران

9.

محاسبه قدرت بازار و حاشیه بازاریابی در بازار محصولات باغبانی ایران با استفاده از رویکرد غیرساختاری شاخص لرنر( مطالعه موردی محصول سیب)

دوره 15، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 56-72
مجتبی برزگر دوین؛ غلامرضا یاوری؛ ابوالفضل محمودی

10.

مقایسه آمیخته بازاریابی آکادمی ها با کانون های والیبال استان تهران

دوره 1، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 49-58
زین العابدین فلاح؛ بهمن طیبی؛ محمد آرمین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب