1.

Examining the Effect of Perceived Brand Innovativeness on Customer-Based Brand Equity

دوره 7، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 77-120
Seyed Mohammad Saleh Hashemi Apourvari؛ yaser sobhanifard؛ Mohammad Hossein Maziarfar

2.

The Effect of Brand Equity on Purchase intention With Mediating Role of Brand Attitude

دوره 4، شماره 1، تیر 2023، صفحه 65-78
Ehsaneh Nejad Mohammad Nameghi؛ Abas Asadi؛ zahra khakrizi؛ Mohammad Ali Berangi,

3.

ارزیابی تاثیر تصویر ذهنی ادراک شده مصرف کنندگان از شرکت بر تعمیم نام تجاری

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 73-90
بهرام خیری؛ نغمه نوبندگانی

4.

ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان)

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 21-55
کامبیز حیدرزاده؛ حسام زند حسامی؛ سیده سارا قافله باشی

5.

ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 159-184
عبدالحمید ابراهیمی؛ بهرام خیری؛ سمیه یادگاری نیارکی

6.

بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)

دوره 17، شماره 56، مهر 1401، صفحه 123-139
وحیده علیپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ عاطفه مهری بازقلعه؛ انیس مهری بازقلعه

7.

بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 19-30
حسین وظیفه دوست؛ بهروز قلی پور؛ حامد عباسی

8.

بررسی تأثیر آمیخته‌ بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران در راستای توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساحلی آستارا)

دوره 12، شماره 2 (پیاپی46)، اردیبهشت 1399، صفحه 163-176
محمد علیزاده؛ محمد رحیمی؛ سعیده اسماعیلی؛ سونیا ازهری

9.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 1-20
محسن خون سیاوش؛ الیکا امیراصل؛ مجید محمدی پور پامساری

10.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر)

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 41-59
محمود محمدیان؛ راحیل شفیع ها

11.

بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 37-54
حسین وظیفه دوست؛ وحیدرضا میرابی؛ مجید محمدی

12.

تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 47-75
علی اکبر فرهنگی؛ راضیه عابدینی

13.

تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی و کیفیت ادراک شده برند بر ترجیح برند در شعب بانک صادرات شهرآمل

دوره 4، 2( پیاپی 11و 12 پاییز و زمستان 1392)، بهمن 1392، صفحه 17-25
حاجیه رجبی فرجاد؛ ایمان قاسمی همدانی

14.

تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 111-125
محمد محمودی میمند؛ عطاءاله هرندی

15.

تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی

دوره 9، شماره 24، مهر 1393، صفحه 1-17
پیمان غفاری آشتیانی؛ امین مظفری؛ زهرا آل مجتبی

16.

سنجش رضایت‌مندی شغلی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با استفاده از مدل توسعه یافته رضامندی

دوره 15، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 40-56
بهمن خسروی پور؛ مسعود یزدان پناه؛ آمنه سواری ممبنی؛ امینه لطفیان

17.

طراحی و تبیین مدل خرید نهایی کالای ایرانی با رویکرد ریسک مالی و سرمایه گذاری اهمیت- عملکرد (IPMA)

دوره 10، شماره 39، مهر 1400، صفحه 585-608
علی اکبر شهری مجارشین؛ علیرضا روستا؛ عبدالله نعامی

18.

مدل‌سازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری)

دوره 18، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 87-112
کیومرث محسنی مهر؛ حسین بوداقی خواجه نوبر

19.

نقش مؤلفه‌های نوین برند در ارتقاء عملکرد برند از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی مشهد)

دوره 15، شماره 48، آذر 1399، صفحه 85-102
نیره غلامی؛ مصطفی فرخی استاد؛ سعیده باباجانی محمدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب