1.

ارائه مدل ارزش‌آفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس)

دوره 12، شماره 37، بهمن 1396، صفحه 63-76
سید علیرضا موسوی

2.

بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 1-24
حسین وظیفه دوست؛ زهره اکبرپور؛ کریم حمدی؛ جمشید محمدزاده رستمی

3.

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت

دوره 3، شماره 5، مهر 1387، صفحه 1-20
محمدعلی عبدالوند؛ کیوان عبدلی

4.

تاثیر حمایت‌های اجتماعی توسعه‌پذیر بر رضایت‌مندی مشتری و رفتار شهروندی

دوره 11، شماره 1، دی 1397، صفحه 101-113
کریم حمدی

5.

عوامل مؤثر برحفظ مشتریان شرکت های اپراتور تلفن همراه

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 57-83
قاسم انصاری رنانی؛ محمود محمودیان؛ علی سینا قدس


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب