1.

Determining the efficiency, satisfaction and productivity of the public transportation system using data envelopment analysis and its applied study on Mashhad bus lines

دوره 8، شماره 38، بهمن و اسفند 2022، صفحه 5-20
Maliheh Shahkooeei؛ Farzad Rezai Balf؛ Mohsen Rabbani؛ Mehdi Fallah Jelodar

2.

ارزیابی ارتباط برنامه های وفاداری، وفاداری مشتری و مولفه های وابسته (مطالعه موردی شرکت های توزیع دارو)

دوره 8، شماره 21، اسفند 1392، صفحه 119-140
سجاد شمسی گوشکی؛ محمد سلگی؛ محمد مهدی بهرام زاده

3.

ارزیابی رضایتمندی شهروندان از عملکرد زیرگذرها در شهر تهران (مطالعه موردی: پروژه زیرگذر چهارراه ولیعصر شهر تهران)

دوره 8، شماره 27، اسفند 1395، صفحه 42-53
علی شماعی؛ افسانه فخری پور محمدی؛ احمد زنگانه؛ طاهر پریزادی

4.

ارزیابی سطح رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری در حوزه خدمات شهری (نمونه موردی: شهر ایلام)

دوره 7، شماره 22، شهریور 1394، صفحه 46-61
سعید ملکی؛ سجاد منفرد

5.

ارزیابی عملکرد شهرداری با تاکید بر سنجش میزان رضایت مندی ساکنین از خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (نمونه موردی: شهرداری منطقه 1 شهر شیراز

دوره 23، شماره 8، آبان 1400، صفحه 249-265
کرامت الله زیاری؛ لیلا محمدی کاظم آبادی؛ حمیده زعیمی؛ محمد علی خانی زاده

6.

ارزیابی میزان رضایتمندی شهروندان از کیفیت پارکهای درون شهری (مطالعه موردی: پارکهای شهر اهر)

دوره 8، شماره 26، شهریور 1395، صفحه 43-56
مریم ناصر؛ اصغر محمدی

7.

ارزیابی مکانیزم میانجی گری کیفیت ارتباط و تعدیل اثرات تجربه اولیه در خدمات ISP

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 217-255
مرتضی موسی خانی؛ محمدحسن نصر آبادی

8.

بررسی تاثیر رضایتمندی و اعتماد بر وفاداری مشتریان در سازمان های خدماتی (مطالعه موردی شعب بانک ملی در شهر اراک)

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 15-30
محمد امین جمشیدیان

9.

بررسی شاخص‌های امنیت در پارک‌های شهری از دیدگاه کاربران با تاکید بر نظریه CPTED

دوره 22، شماره 5، مرداد 1399، صفحه 197-211
جمال الدین مهدی نژاد؛ سودابه قلی پور

10.

بررسی میزان رضایت شهروندان از خدمات شورا و شهرداری دوره چهارم شهر سقز

دوره 10، شماره 34، شهریور 1397، صفحه 93-102
محمد باغبانی

11.

بررسی میزان رضایتمندی روستائیان از عملکرد دهیاری و شورای اسلامی روستا ( مطالعه موردی: روستاهای شهرستان دَرّه شهر)

دوره 14، شماره 55، شهریور 1401، صفحه 41-59
آسیه مهدی پور؛ احمد مهدی پور

12.

بررسی و تحلیل کیفیت محیط زندگی در سکونتگاههای غیررسمی ( محلات کتی، سادات محله، موزیرج و هفت تن شهر بابل)

دوره 13، شماره 51، مهر 1395، صفحه 51-66
پری شکری؛ مهدی غنی پور

13.

تاثیر حمایت‌های اجتماعی توسعه‌پذیر بر رضایت‌مندی مشتری و رفتار شهروندی

دوره 11، شماره 1، دی 1397، صفحه 101-113
کریم حمدی

14.

تبیین معیارهای رضایتمندی از نمایشگاه‌های موقت با رویکرد بهره‌گیری از شاخص‌های کالبدی بازارهای سنتی ایرانی

دوره 12، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 55-66
اسماعیل ضرغامی؛ حسین باقری

15.

تعیین میزان رضایتمندی کشاورزان شهرستان زابل از بیمه گندم و عوامل مؤثر بر آن

دوره 8، 4( پیاپی 32)، بهمن 1394، صفحه 1-12

16.

سنجش رضایتمندی زنان از پارک‌های بانوان (مطالعه موردی: پارک‌های بانوان تبریز )

دوره 8، شماره 19، آذر 1393، صفحه 49-62
ملیحه هاشمی تیله نویی؛ مرتضی میرغلامی؛ مجتبی رفیعیان

17.

سنجش میزان رضایت‌مندی گردشگران نوروزی از تسهیلات و خدمات رفاهی، تفریحی و توریستی شهرستان شوشتر

دوره 6، شماره 19، آذر 1393، صفحه 72-83
سعید امان‌پور؛ عبدالرحمن نوذری؛ رضا بدری

18.

عملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان

دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، اردیبهشت 1393، صفحه 109-120
فیروز دیندار فرکوش

19.

مدل مطلوب اجرا و ارزیابی در سیاست‌گذاری امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران

دوره 9، 1( پیاپی 29 بهار1397)، خرداد 1397، صفحه 101-118

20.

میزان رضایت ساکنین مجتمع مسکونی ازمولفه های مؤثر بر مطلوبیت فضای سبز (مطالعه موردی: مجتمع‌های الهیه و امیریه کرمانشاه)

دوره 4، شماره 3، مهر 1402، صفحه 55-73
بهنام شیرویه زاد؛ یاسمین دوزدوزانی

21.

نقش راهنمایان تور در رضایتمندی گردشگران فرهنگی: مدل راهنمایان هوشمند عاطفی

دوره 2، شماره 2، دی 1387، صفحه 113-124
کامران محمدخانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب