1.

A Value Efficiency-Based Target Setting Approach in Data Envelopment Analysis

دوره 5، شماره 17، خرداد و تیر 2019، صفحه 51-72
Nasim Nasrabadi

2.

People how Preference Places for Leisure and Recreation (Case Study: Tehran, District 2)

دوره 13، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 25-36
Farid Abed؛ Rama Ghalambor Dezfooly؛ Amir Hossein Pourjohari

3.

Presenting a Model for Female Customers Behavioral Preferences in selecting Banks based on Grounded Theory Method and Structural Equation Modeling (Case Study: Iran’s Banking Industry)

دوره 4، شماره 15، دی 2019، صفحه 43-59
Maliheh Dorostkar؛ Mohammad Hosein Ranjbar

4.

اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران )

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 93-113
رضا رادفر؛ فرهاد حسین زاده لطفی؛ آیسان خلیلو

5.

تعارض عرف با عرف در فقه و حقوق

دوره 14، 2(28 پاییز وزمستان 1400)، تیر 1401، صفحه 204-222
زهرا یوسفی مصری؛ سیدابوالقاسم نقیبی؛ فایزه مقتدایی

6.

فرار مشتریان محلی: شناسایی عوامل اساسی موثر بر ترجیح مراکز درمانی سایر شهرستان‌ها توسط بیماران بومی

دوره 10، شماره 3، آبان 1398، صفحه 55-65
قاسم زارعی؛ آزاد ناطقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب