1.

اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 151-175
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ سیامک کورنگ بهشتی؛ مجید ماهرانی برزانی

2.

ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی

دوره 18، شماره 61، دی 1402، صفحه 31-42
زهرا رحیمی؛ ناصر آزاد؛ عبدالله نعامی؛ محمود مدیری

3.

ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 51-66
افسانه زمانی مقدم؛ شیوا جعفری فرد

4.

ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی)

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 95-103
انیسه قدرتی؛ مقدسه محمدیان

5.

ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 159-184
عبدالحمید ابراهیمی؛ بهرام خیری؛ سمیه یادگاری نیارکی

6.

ارزیابی نقش توأم احساسات سرمایه‌گذاران و ارزش ویژه برند بر عملکرد کوتاه‌مدت عرضه‌های اولیه سهام (شواهدی از بازار سرمایه ایران)

دوره 13، شماره 45، فروردین 1399، صفحه 111-129
نوشین کفشی؛ عبدالمجید عبدالباقی

7.

ارزش گذاری برند رایتل

دوره 5، شماره 17، فروردین 1395، صفحه 75-97
پیام حنفی زاده؛ آزاده راد

8.

ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی

دوره 2، شماره 3، آذر 1401
عطیه مرادی؛ حسین وظیفه دوست

9.

بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند

دوره 3، شماره 1، خرداد 1402
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی؛ سمانه کلدانی؛ غلام رضا مالکی فارسانی

10.

بررسی پیامدهای فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس)

دوره 18، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 193-211
فرینوش لازار

11.

بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 19-30
حسین وظیفه دوست؛ بهروز قلی پور؛ حامد عباسی

12.

بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)

دوره 14، شماره 44، مهر 1398، صفحه 73-94
عباس قائدامینی هارونی؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ حمیرا عبدی

13.

بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال)

دوره 15، شماره 47، شهریور 1399، صفحه 37-50
مهتا نعیم آبادى؛ مجتبی معظمی

14.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 1-20
محسن خون سیاوش؛ الیکا امیراصل؛ مجید محمدی پور پامساری

15.

بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 59-77
احمد راه چمنی؛ فرشته صادقی آذر هریس

16.

تأثیر ارزش ویژه برند بر ارزش ادراک‌شده و قصد خرید مجدد مشتریان محصولات ورزشی برند مجید

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آذر 1402
محبوب شیخعلی زاده؛ پریسا انگوری

17.

تأثیر تداعی کننده‌ها بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 33-47
مجتبی قربانی آسیابر؛ مهدی نادری نسب؛ احمد راه چمنی

18.

تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک)

دوره 17، شماره 57، آبان 1401، صفحه 83-99
ابراهیم قائد؛ حبیب شیرافکن لمسو؛ علیرضا حدادیان

19.

تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 47-75
علی اکبر فرهنگی؛ راضیه عابدینی

20.

تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر)

دوره 14، شماره 42، اردیبهشت 1398، صفحه 57-76
فیروزه حاجی علی اکبری؛ نرگس موسوی

21.

تأثیر ویژگی‌های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار)

دوره 15، شماره 48، آذر 1399، صفحه 1-14
فرانک خدایاری؛ بهناز خدایاری؛ لیلا شیخلر

22.

تبین پدیدارشناسی مفهوم سرگردانی مشتریان در انتخاب برند های تجاری (بانک ها)با در نظر گرفتن متغیر ارزش ویژه برند و هزینه یابی بر مبنای فعالیت "پژوهش آمیخته"

دوره 9، شماره 36، دی 1399، صفحه 53-65
سید علی جلالی نظری؛ کامبیز حیدرزاده؛ حمید رضا سعید نیا

23.

تعیین ارتباط نگرش به تبلیغات صحه‌گذار و ارزش ویژه برند با توصیه خرید به دیگران

دوره 11، شماره 33، اسفند 1395، صفحه 91-102
شهاب بهرامی

24.

رابطه بازاریابی رسانه‏های اجتماعی با رفتار مصرف‏کننده بر اساس رده سنی با نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

دوره 18، شماره 61، دی 1402، صفحه 15-30
زینب شعبانی نژاد؛ احسانه نژادمحمد نامقی؛ حسن اسماعیل پور

25.

رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند

دوره 8، شماره 21، اسفند 1392، صفحه 101-117
مهدی دهقانی سلطانی؛ اسفندیار محمدی؛ یاسان اله پور اشرف؛ کورش سایه میری؛ الهه قهری شیرین آبادی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب