1.

اثرات عملکرد برند بر رفتار خرید مصرف‌کننده از طریق متغییرهای واسط اعتماد به برند و تصویر برند و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 151-175
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ سیامک کورنگ بهشتی؛ مجید ماهرانی برزانی

2.

ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 51-66
افسانه زمانی مقدم؛ شیوا جعفری فرد

3.

ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی)

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 95-103
انیسه قدرتی؛ مقدسه محمدیان

4.

ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 159-184
عبدالحمید ابراهیمی؛ بهرام خیری؛ سمیه یادگاری نیارکی

5.

ارزیابی نقش توأم احساسات سرمایهگذاران و ارزش ویژه برند بر عملکرد کوتاهمدت عرضههای اولیه سهام )شواهدی از بازار سرمایه ایران(

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 فروردین 1399
نوشین کفشی؛ عبدالمجید عبدالباقی

6.

ارزیابی نقش توأم احساسات سرمایه‌گذاران و ارزش ویژه برند بر عملکرد کوتاه‌مدت عرضه‌های اولیه سهام (شواهدی از بازار سرمایه ایران)

دوره 13، شماره 45، فروردین 1399، صفحه 111-129
نوشین کفشی؛ عبدالمجید عبدالباقی

7.

ارزش گذاری برند رایتل

دوره 5، شماره 17، فروردین 1395، صفحه 75-97
پیام حنفی زاده؛ آزاده راد

8.

ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی

دوره 2، شماره 4، آذر 1401
عطیه مرادی؛ حسین وظیفه دوست

9.

بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 19-30
حسین وظیفه دوست؛ بهروز قلی پور؛ حامد عباسی

10.

بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)

دوره 14، شماره 44، مهر 1398، صفحه 73-94
عباس قائدامینی هارونی؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ حمیرا عبدی

11.

بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال)

دوره 15، شماره 47، شهریور 1399، صفحه 37-50
مهتا نعیم آبادى؛ مجتبی معظمی

12.

بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 1-20
محسن خون سیاوش؛ الیکا امیراصل؛ مجید محمدی پور پامساری

13.

بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری بر قصد خرید مشتریان شرکت‌های لیزینگ مورد مطالعه (شرکت لیزینگ خودرو غدیر)

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 59-77
احمد راه چمنی؛ فرشته صادقی آذر هریس

14.

تأثیر تداعی کننده‌ها بر ارزش ویژه برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 33-47
مجتبی قربانی آسیابر؛ مهدی نادری نسب؛ احمد راه چمنی

15.

تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس (مورد مطالعه: برندهای لوکس بازار پوشاک)

دوره 17، شماره 57، آبان 1401، صفحه 83-99
ابراهیم قائد؛ حبیب شیرافکن لمسو؛ علیرضا حدادیان

16.

تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 47-75
علی اکبر فرهنگی؛ راضیه عابدینی

17.

تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر)

دوره 14، شماره 42، اردیبهشت 1398، صفحه 57-76
فیروزه حاجی علی اکبری؛ نرگس موسوی

18.

تأثیر ویژگی‌های نوآوری محصول و ارتباطات برند بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت کشت و صنعت قارچ رامند مجار)

دوره 15، شماره 48، آذر 1399، صفحه 1-14
فرانک خدایاری؛ بهناز خدایاری؛ لیلا شیخلر

19.

تبین پدیدارشناسی مفهوم سرگردانی مشتریان در انتخاب برند های تجاری (بانک ها)با در نظر گرفتن متغیر ارزش ویژه برند و هزینه یابی بر مبنای فعالیت "پژوهش آمیخته"

دوره 9، شماره 36، دی 1399، صفحه 53-65
سید علی جلالی نظری؛ کامبیز حیدرزاده؛ حمید رضا سعید نیا

20.

تعیین ارتباط نگرش به تبلیغات صحه‌گذار و ارزش ویژه برند با توصیه خرید به دیگران

دوره 11، شماره 33، اسفند 1395، صفحه 91-102
شهاب بهرامی

21.

رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند

دوره 8، شماره 21، اسفند 1392، صفحه 101-117
مهدی دهقانی سلطانی؛ اسفندیار محمدی؛ یاسان اله پور اشرف؛ کورش سایه میری؛ الهه قهری شیرین آبادی

22.

طراحی مدل ارزش ویژه برند تیم والیبال پیکان تهران

دوره 14، شماره 43، تیر 1398، صفحه 47-58
مراد رومیانی؛ نجف آقایی؛ امیر حسین منظمی؛ سعید رومیانی؛ مینا گندمی

23.

نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند

دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، اسفند 1395، صفحه 7-19
بابک فربودنیا؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد سلطانی فر

24.

نقش واسطه‌ای ارزش ویژه برند در رابطه بین ارزش درک شده و ارزش عمر مشتری در صنعت بانکداری

دوره 14، شماره 43، تیر 1398، صفحه 31-46
بهرام سیدین؛ حسین بوداقی خواجه نوبر؛ مجتبی رمضانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب