1.

A ranking method based on data envelopment analysis for classification the insurers risk in Saman insurance company

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 13-28
Seyyedeh Nasim Shobeiri؛ Mohsen Rostamy-Malkhalifeh؛ Hashem Nikoomaram؛ Mohammadreza Miri Lavasani

2.

Designing an Analytical Model to Determine the Factors Affecting Insurer Churn by Neural Network Technique

دوره 5، شماره 19، اسفند 2020، صفحه 85-98
Samaneh Soltani Lifshagerd؛ Kambiz Shahroodi؛ Ebrahim Chirani

3.

Evaluating and classifying the insurers risk in the insurance industry using data envelopment analysis

دوره 7، شماره 34، خرداد و تیر 2022، صفحه 5-32
Seyyedeh Nasim Shobeiri؛ Mohsen Rostamy- Malkhalifeh؛ Hashem Nikoomaram؛ Mohammadreza Miri Lavasani

4.

Measurement of damage to scale based on data envelopment analysis: A case study in Saman insurance company

دوره 8، شماره 30، شهریور 2023، صفحه 187-200
Seyyedeh Nasim shobeyri؛ Mohsen Rostamy Malkhalifeh؛ Hashem Nikoomaram؛ Mohammadreza Miri Lavasani

5.

The Intervention of Organizational Characteristics in the Relationship between CRM and Organizational Performance in the Nigerian Insurance Industry

دوره 3، شماره 1، فروردین 2013، صفحه 21-30
F. F. Olowokudejo؛ M. A. Obalola؛ S. A. Aduloju

6.

ارائه مدل مدیریت پرتفوی مشتری (CPM) به منظور بهبود مدیریت روابط مشتری(CRM)

دوره 12، شماره 47، مهر 1402، صفحه 1-20
علی اکبر جعفری؛ کامبیز شاهرودی؛ سید محمود شبگو منصف؛ نرگش دل افروز

7.

رابطه مدیریت دانش و رفتارهای نوآورانه با در نظر گرفتن نقش جو و ساختار سازمانی (مورد مطالعه: صنعت بیمه استان گیلان)

دوره 27، شماره 1 (پیاپی 106)، خرداد 1395، صفحه 31-44
سجّاد صالحی کردآبادی؛ علیرضا رسا؛ حمیدرضا رضایی کلیدبری

8.

طراحی مدل ارزش ویژه برند و پیش بینی روند آینده در شرکت بیمه البرز با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم

دوره 29، شماره 2 (پیاپی 113)، مرداد 1397، صفحه 107-122
سمیه شافعی ها؛ عباس صالح اردستانی؛ محمدعلی افشارکاظمی؛ وحیدرضا میرابی

9.

طراحی مدل ارزش ویژه برند و پیش بینی روند آینده در شرکت بیمه البرز با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم

دوره 28، شماره 2 (پیاپی 109)، مرداد 1396، صفحه 75-89
سمیه شافعی ها؛ عباس صالح اردستانی؛ محمدعلی افشارکاظمی؛ وحیدرضا میرابی

10.

عوامل موثر بر شفافیت اطلاعات مالی در صنعت بیمه

دوره 12، شماره 42، مهر 1398، صفحه 89-102
امیررضا نعمت اللهی؛ رویا دارابی؛ فاطمه صراف؛ یداله نوری فرد

11.

مطالعه و تعیین اثر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در صنعت بیمه

دوره 20، شماره 3(پیاپی 82)، آبان 1388، صفحه 87-106
دکتر وحیدرضا میرابی

12.

نقش مدیریت دارایی، بدهی (ALM) در صنعت بیمه در بهبود پیامدهای اقتصادی کیفیت اطلاعات حسابداری

دوره 9، شماره 33، اردیبهشت 1399، صفحه 223-238
محمد اوسطی؛ قدرت الله طالب نیا؛ حمید رضا وکیلی فرد



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب