1.

A Sociological Explanation of Different forms of Citizen’s Participation in the City of Khalkhal

دوره 6، شماره 4، اسفند 2016، صفحه 23-34
Eghbaleh Aziz Khani؛ Alireza Mohseni Tabrizi؛ Hossein Aghajani

2.

Sociological Explanation of the Process of Formation of New Reference Groups and their Effect on the Formation of Citizenship Ethics in Iran over the Last Three Decades

دوره 11، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 41-59
Masoumeh Bashi؛ Seyfollah Seyfollahi؛ Nayer Pirahari

3.

بحران هویّت و مصرف گرایی در نسل جوان پژوهشی در مدارس دخترانه متوسطه جامعه شهری اراک

دوره 16، شماره 55، اردیبهشت 1401، صفحه 39-51
فرهاد * امام جمعه

4.

بررسی رابطه استفاده از اخبار رسانه ملی با سطح آگاهی سیاسی زنان (مورد مطالعه: زنان 20 تا 65 سال منطقه 2 تهران)

دوره 10، شماره 2، خرداد 1397، صفحه 73-87
مریم واقف؛ سید علی رحمان زاده

5.

بررسی رابطه بین حس زیبایی‌شناسی و باورهای مذهبی با رفتارهای محیط زیستی (مورد مطالعه شهر کرمان)

دوره 20، شماره 4، دی 1401، صفحه 55-72
علی مرادی؛ جمیله اسفندیار پور

6.

بررسی رابطه سواد رسانه ای و سلامت اجتماعی بانوان شاغل در کارخانه های تبریز (مطالعه موردی: کارکنان زن شاغل در شرکت صنعتی داداش برادر "شونیز" و صنایع صبح پارلار آسیا)

دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، اسفند 1397، صفحه 59-73
فیروز راد؛ الهام پسوده

7.

بررسی نقش رسانه ملی در فرهنگ سازی حجاب در میان دختران دانش آموز (مورد مطالعه، منطقه 3 آموزش و پرورش)

دوره 2، پیش شماره دوم، فروردین 1387، صفحه 37-58
اسماعیل کاوسی؛ پروین خالصی

8.

تاثیر شیو ه های تبلیغاتی بر رونق صنعت توریسم در سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی وصنایع دستی و ارایه ی مدل مناسب

دوره 2، پیش شماره دوم، فروردین 1387، صفحه 83-93
دکتر زهرا برومند؛ سید رضا صالحی امیری؛ اعظم حیدری

9.

تأثیر وسایل ارتباط جمعی بر سبک زندگی روستایی و عشایری شهرستان گیلان غرب

دوره 4، شماره 4، آذر 1391، صفحه 89-103
اسحق ارجمند سیاهپوش؛ معصومه حیدری زرگوش

10.

تحلیل جامعه شناختی تاثیر گروه های مرجع نوین بر فرایند شکل گیری اخلاق شهروندی در ایران در سه دهة اخیر (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران مرکزی و علوم و تحقیقات 99)

دوره 13، شماره 50، خرداد 1400، صفحه 215-236
معصومه باشی؛ سیف اله سیف اللهی؛ نیر پیراهری

11.

رابطه رسانه‏های جمعی و ‏ارزش‏های خانوادگی (مورد مطالعه: جوانان 15-29 ساله شهرکرد)

دوره 15، شماره 59، مرداد 1402، صفحه 83-98
امید بابائی؛ فرحناز مصطفوی کهنگی

12.

رابطه عوامل فرهنگی ومذهبی با شادمانی اجتماعی (مورد مطالعه: ساکنان شهر اصفهان)

دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، آبان 1398، صفحه 111-126
اصغر محمدی

13.

رسانه ملی و ارتقاء سرمایه اجتماعی جوانان

دوره 5، شماره 2، خرداد 1392، صفحه 17-36
غلامعباس توسلی؛ داود ابراهیم پور

14.

رویکرد جامعه شناختی به پدیده عوام گرایی کیفری

دوره 14، شماره 55، شهریور 1401، صفحه 29-7
فاطمه دهدارزاده

15.

طراحی مدل توسعه سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار با تاکید برنقش محوری شبکه های تلویزیون داخلی

دوره 7، شماره 28، دی 1397، صفحه 217-232
محسن نظری؛ سید مسعود محسنی؛ سید وحید عقیلی؛ سید مهدی شریفی

16.

فرا تحلیل مطالعات مشارکت اجتماعی

دوره 3، شماره 3، شهریور 1390، صفحه 123-132
خدیجه سفیری؛ رقیه تمیز

17.

مطالعه و تبیین عوامل فرهنگی موثر بر اخلاق شهروندی جوانان (مورد مطالعه: شهرستان کاشان)

دوره 7، شماره 4، آذر 1394، صفحه 29-44
سید محمد صادق مهدوی؛ زهرا اسمی جوشقانی

18.

نقش برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی

دوره 15، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 93-111
میثم سام بند؛ علی اکبر فرهنگی؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ محمدرضا قائدی

19.

نقش رسانه های جمعی بر فرهنگ سازمانی کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ

دوره 13، شماره4 (پیاپی 46)، بهمن 1398، صفحه 1-13
زهرا محمدی؛ مصطفی قیاسوند

20.

نقش رسانه های جمعی در ارتقای آگاهی از مسئولیت مدنی ورزشی

دوره 14، شماره 3، آذر 1398، صفحه 41-55
محمد حسین میرسلیمانی؛ ادریس قادرپور؛ مسعود نادریان؛ سعید یاری

21.

نقش رسانه های جمعی در توسعه پایدار با رویکرد توانمندسازی زنان

دوره 7، شماره 3، شهریور 1394، صفحه 123-137
افسانه مظفری

22.

نقش رسان ههای جمعی در توسعه ورزش شهروندی (همگانی)

دوره 2، شماره 2(پیاپی 2)، تیر 1389، صفحه 181-192
دکتر عباس طلوعی اشلقی؛ محمود پاشائی؛ رحیم مدبری کلیانی

23.

نقش وسایل ارتباط جمعی در مشارکت اجتماعی دانشجویان (رشته های جامعه شناسی و علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه های شهر تهران)

دوره 9، شماره 1، اسفند 1395، صفحه 55-68
افسانه مظفری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب