1.

بررسی تأثیر تبلیغات تجاری شبکه های ماهواره ای فارسی زبان بر نگرش مخاطبین و اقدام آنها به خرید

دوره 6، شماره 1(پیاپی 12)، فروردین 1390، صفحه 211-226
فیروز دیندار فرکوش؛ آرزو حیدربیگی

2.

تأثیر وسایل ارتباط جمعی بر همبستگی ملی جوانان و دلبستگی آنها به هویّت ایرانی

دوره 4، شماره 4، آذر 1391، صفحه 123-132
فریدون وحیدا؛ حبیب الله کریمیان؛ محمد کوپایی

3.

عوامل مؤثرجذب کنندة نوجوانان وجوانان تهرانی 1« بی.بی.سی » به اخبارتلویزیون فارسی

دوره 8، شماره 3(پیاپی 22)، آبان 1392، صفحه 77-87
حسین صدری نیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب