1.

Providing a Cultural Model to Understand the Process of Attracting TV Audiences

دوره 10، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 33-51
Abdolreza Amir Ahmadi؛ Mohsen Ameri Shahrabi؛ Rozita Sepernia؛ Abbas Ali Ghaiyoomi

2.

Television Programs and Development of Moral Values

دوره 8، شماره 2، شهریور 2018، صفحه 77-87
Seyed Ali Rahmanzadeh

3.

بازتاب سبک زندگی دینی در سریال‌های خانوادگی ماه رمضان (مطالعه موردی: شبکه‌های 1، 2 و 3)

دوره 18، شماره 3، آبان 1402، صفحه 69-86
علی محمد موحدی متین؛ سید محمد دادگران؛ محمد رضا رسولی

4.

بررسی نقش برنامه‌های تلویزیونی بر توسعه سلامت جامعه

دوره 11، شماره 2(پیاپی34,35)، اسفند 1395، صفحه 91-106
افسانه مظفری؛ علی مهرگان

5.

تأثیر وسایل ارتباط جمعی بر همبستگی ملی جوانان و دلبستگی آنها به هویّت ایرانی

دوره 4، شماره 4، آذر 1391، صفحه 123-132
فریدون وحیدا؛ حبیب الله کریمیان؛ محمد کوپایی

6.

مقایسه میزان توجه به اخبار کانال‌های مختلف تلویزیون در مخاطبان جوان: نقش جنس و میزان پیگیری

دوره 17، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 21-35
شهلا پاکدامن؛ صدیقه السادات میرزایی؛ روح الله منصوری سپهر

7.

نقش تبلیغات تلویزیونی در تغییر رفتار خرید مخاطبان بر مبنای مدل داگمار (مورد مطالعه نمایندگی‌های LG در مناطق 5 و 11 کلان شهر تهران)

دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، مرداد 1397، صفحه 65-80
علیرضا صباغ؛ پیمان غفاری آشتیانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب