1.

Analysis of the Impact of Conspiracy Illusion in Iran's Political Underdevelopment (Second Pahlavi Era)

دوره 8، شماره 2، شهریور 2018، صفحه 61-76
Mohammad Heydarpourklidsar

2.

Board Diversity and Corporate Social Responsibility: Evidence from Iranian Firms

دوره 2، شماره 7، دی 2017، صفحه 53-59
Alireza Kamangari؛ Mehdi Safari Gerayli

3.

Corporate Cultural Dimensions, Social Responsibility and Financial Performance

دوره 7، شماره 26، مهر 2022، صفحه 227-238
Moslem Sabbagh Ziyarani؛ Sahar Sepasi؛ Mohammad Ali Aghaei

4.

Investigating the relationships between components of social responsibility and life cycle stages Fuzzy Analytic Hierarchy Process (FAHP) and Multi-Criteria Fuzzy Analytical Network Process (FANP) In companies listed on the Tehran Stock Exchange

دوره 9، شماره 34، شهریور 2024، صفحه 183-197
Mohammadreza Panahian؛ Hasan Ghodrati؛ hossein panahian؛ Meysam Arabzadeh

5.

The Impact of Social Responsibility and Social Intelligence on Auditor's Professional Judgment with the Role of Mediating a Philosophical Mindset

دوره 5، شماره 17، مرداد 2020، صفحه 55-65
Saeed Mashayekhi Fard؛ Azita Jahanshad؛ Zahra Poorzamani

6.

The Ranking of Corporate Social Responsibility by Using of DEA Cross Efficiency

دوره 3، شماره 11، دی 2018، صفحه 11-22
Javad Ashrafi؛ Bahman Banimahd؛ Hashem Nikoomaram

7.

ارایه مدلی جهت ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران در موسسات مالی و بازرگانی استان گیلان

دوره 9، شماره 34، شهریور 1399، صفحه 313-323
سید محمود هاشمی؛ حسین آقایی پور فطرتی

8.

ارایه مدل ساختاری تفسیری خطی مشی گذاری مسئولیت اجتماعی اسلامی در نظام سلامت

دوره 11، 2(پیاپی 38 تابستان 1399)، شهریور 1399، صفحه 1-18
روح اله شاهمرادی؛ سیروس تدبیری؛ مریم مجیدی

9.

ارائه الگوی بومی سنجش اثربخشی در سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی

دوره 5، 2 (پیاپی 12)، تیر 1390، صفحه 54-67
محمدباقر بابایی؛ امیر رشیدی؛ نادی علیزاده

10.

ارائه الگوی نقش اخلاق حرفه‌ای در ایجاد مزیت استراتژیک با تاکید بر نقش میانجی مسئولیت اجتماعی

دوره 13، شماره 52، آذر 1400، صفحه 119-133
امید فرزین؛ روح الله سمیعی

11.

ارائه مدلی فازی برای ارزیابی میزان مسئولیت اجتماعی سازمان

دوره 6، شماره 1( پیاپی 17 و 18 بهار و تابستان 1394)، اسفند 1394، صفحه 79-93
احمد ابوالحسنی رنجبر؛ امیرحسن زارعی رهرو؛ نیما اسکندری‌نیا؛ مهرداد بزرگی نژاد

12.

آزمون تاثیر پایداری سود و سودآوری بر سطح افشاء مسئولیت اجتماعی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 10، شماره 33، تیر 1396، صفحه 73-88
پدرام ایمانی؛ زهره حاجیها؛ زهرا امیرحسینی

13.

آزمون خوش بینی مدیران بر مولفه‏های اجتماعی- اقتصادی و رویکرد گزارشگری عملکرد پایدار (مسئولیت اجتماعی)

دوره 9، شماره 35، آذر 1399، صفحه 21-34
جواد دلیری؛ فرزین رضایی؛ فاضل محمدی نوده

14.

بررسی اثرات کاهش پیچیدگی گزارشگری مالی با مسئولیت اجتماعی و مدیریت سود

دوره 10، شماره 38، تیر 1400، صفحه 183-203
غلامرضا بیگلرخانی؛ قدرت الله طالب نیا

15.

بررسی تاثیر رویکردهای شش‌گانه الگوی جامع ارزیابی مالی، راهبری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی (‏FGSCM‏) ‏بر نقدشوندگی سهام با استفاده از نظریه‌های بازخورد و نمایندگی

دوره 12، شماره 46، تیر 1402، صفحه 473-498
نساء حشمت؛ رسول برادران حسن زاده؛ علی اصغر متقی

16.

بررسی تاثیرگذاری کوته بینی مدیران بر مولفه های اجتماعی-اقتصادی گزارش عملکرد پایداری

دوره 9، شماره 36، دی 1399، صفحه 19-40
جواد دلیری؛ فرزین رضایی؛ فاضل محمدی نوده

17.

بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکت‌ها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 2، شماره 2، شهریور 1401
سید فخرالدین فخرحسینی

18.

بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و نگه‎داشت وجه نقد با تاکید بر نقش واسطه‌ای عوامل ریسک سیستماتیک و حاکمیت شرکتی

دوره 9، شماره 34، شهریور 1399، صفحه 35-45
اسماعیل اقدامی؛ مهدی مشکی میاوقی؛ سهراب کرد رستمی؛ سینا خردیار

19.

بررسی میزان تأثیر آموزش شهروندی بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی، مهارت زیست‌محیطی و مهارت اجتماعی

دوره 22، شماره 11، بهمن 1399، صفحه 75-90
شیما محمدزاده؛ محبوبه سلیمان پورعمران

20.

بررسی نقش مولفه‌های مسئولیت اجتماعی بر سلامت سازمانی (مطالعه موردی کارکنان شبکه بهداشت و درمان ارومیه)

دوره 10، شماره 3، آبان 1398، صفحه 7-20
محمد آثارتمر؛ البرز مقتدر منصوری

21.

بررسی واکاوی مسئولیت‌های اجتماعی رسانه

دوره 12، شماره 2(پیاپی38)، آذر 1396، صفحه 55-66
غلامحسین بیابانی

22.

بررسی و واکاوی مسئولیت های اجتماعی رسانه

دوره 12، شماره 2(پیاپی38)، آذر 1396، صفحه 55-66
غلامحسین بیابانی

23.

تأثیر استقلال هیات مدیره برکیفیت افشای اطلاعات اجتماعی در گزارش‌های سالانه

دوره 7، شماره 27، مهر 1397، صفحه 51-62
مهدی حیدری؛ رضیه علی خانی؛ مهدی مران جوری

24.

تاثیر گزارشگری پایداری بر کاهش عدم تقارن اطلاعاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 13، شماره 46، مهر 1399، صفحه 121-135
فرناز ضیا؛ حمیدرضا وکیلی فرد؛ فاطمه صراف

25.

تأثیرمسؤلیت اجتماعی بر جذابیت سازمانی کارکنان بانک ملت

دوره 13، شماره 52، آذر 1400، صفحه 177-190
رامتین حاجی نصیری؛ شهلا سهرابی؛ صدیقه طوطیان اصفهانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب