1.

Explaining the Mutual Relationship between Board Gender Diversity and Corporate Social Responsibility using the Simultaneous Equations System

دوره 3، شماره 11، دی 2018، صفحه 1-10
Morteza Kazempour؛ Mohammad Kashanipour؛ Hassan Yazdifar؛ Ali Hamidizadeh

2.

Improvement of Users' Perception of Corporate Social Responsibility: Visualization of Financial Statements

دوره 2، شماره 8، فروردین 2018، صفحه 9-18
Nassim Shahmoradi؛ Hashem NikooMaram؛ Bahman Banimahd؛ Fraydoon Rahnamay Roodposhti

3.

Interpretive Structural Modeling of Corporate Social Responsibility Indicators

دوره 9، شماره 32، فروردین 2024، صفحه 53-70
Elham Zareazadeh؛ Mahmoud Moeinadin؛ Hasan Dehghan Dehnavi

4.

Presenting an Executive Sustainable Development Model Based on the Corporate Social Responsibility (CSR) and Green Management with Accountability in Executive Organizations

دوره 10، شماره 2، شهریور 2020، صفحه 45-62
Nasim Minaei؛ Masoud Pourkiani؛ Mohsen Zayandehroody؛ Ayyoub Sheikhy

5.

The Impact of Organizational Ethics and Culture on the Auditor's Professional Judgment with respect to Corporate Social Responsibility Using Structural Equation Modeling

دوره 8، شماره 30، شهریور 2023، صفحه 259-274
Seyedeh Samaneh Salehi Kamamardakhi؛ Keihan Azadi؛ Mohammadreza Vatanparast

6.

The Ranking of Corporate Social Responsibility by Using of DEA Cross Efficiency

دوره 3، شماره 11، دی 2018، صفحه 11-22
Javad Ashrafi؛ Bahman Banimahd؛ Hashem Nikoomaram

7.

The Social Disclosure Impact on Corporate Financial Performance: Case of Big French Companies

دوره 3، شماره 4، دی 2013، صفحه 337-351
A. Najah؛ A. Jarboui

8.

Trading behavior of investors in the stock market under the conditions of adherence to social responsibility and behavioral biases

دوره 10، شماره 36، فروردین 2025، صفحه 191-208
Hosein Arani؛ Mohammad Reza Vatanparast؛ farzin rezaei؛ sina kheradyar

9.

اثربخشی ابعاد حاکمیت شرکتی بر رابطه مسئولیت اجتماعی و عدالت مالیاتی

دوره 11، شماره 38، مهر 1397، صفحه 27-46
عباس الهیاری؛ زهرا پورزمانی؛ تقی ترابی

10.

ارزیابی پیامدهای اجتماعی و فرهنگی پروژه‌های ورزشی و مدیریت پیامدها (مطالعه موردی ورزشگاه شهید کاظمی)

دوره 5، شماره 1(پیاپی 13)، فروردین 1392، صفحه 58-68
محسن رنجبر؛ زهرا خستو؛ طوبی پیرو

11.

آزمون نرخ مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت مبتنی بر دو رویکرد سرمایه مبادله‌ای وسرمایه اخلاقی بر احتمال ورشکستگی

دوره 12، شماره 43، دی 1398، صفحه 67-75
آناهیتا زندی؛ خسرو فغانی ماکرانی؛ نقی فاضلی

12.

بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند

دوره 3، شماره 1، خرداد 1402
عباس قائدامینی هارونی؛ مهرداد صادقی؛ سمانه کلدانی؛ غلام رضا مالکی فارسانی

13.

بررسی پیامدهای اقتصادی مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها (با تأکید بر کارایی سرمایه گذاری)

دوره 7، شماره 27، مهر 1397، صفحه 225-240
معصومه شهسواری؛ رسول سلمانی

14.

بررسی تاثیر مادی‌گرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت

دوره 13، شماره 50، تیر 1403، صفحه 187-202
آزاده افضلی؛ مجید اشرفی؛ ارش نادریان؛ جمادوردی گرگانلی دوجی

15.

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر حساسیت سرمایه‌گذاری به جریان نقدی

دوره 6، شماره 21، فروردین 1396، صفحه 41-58
غلامرضا محفوظی؛ محسن اکبری؛ معصومه قاسمی شمس

16.

بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز)

دوره 9، شماره 22، اردیبهشت 1393، صفحه 99-116
امین موجودی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی؛ پریا قاسمی

17.

بررسی تاثیر معیارهای مدیریت محیطی مسئولیت اجتماعی بر عملکرد مالی شرکت های تولیدی با تاکید بر معیارهای مالی نوین در حسابداری

دوره 12، شماره 47، مهر 1402، صفحه 323-342
هومن جعفرپور ایناللو؛ حبیب اله نخعی؛ قدرت الله طالب نیا

18.

بررسی تاثیر مولفه های اخلاقی مدیران در هنگام تصمیم گیری بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت(یک رویکرد آمیخته)

دوره 13، شماره 51، مهر 1403، صفحه 373-396
کیانوش رضوی؛ فرزانه حیدرپور

19.

بررسی عوامل موثر بر اثربخشی سازمانی از منظر مسئولیت اجتماعی سازمانی (مطالعه موردی : شرکت های تعاونی استان تهران )

دوره 23، شماره 4 (پیاپی 97)، دی 1391، صفحه 43-54
رضا نویدی نکو؛ خسرو آریان فر؛ هانی هنرمند؛ l نوذری

20.

بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در ایجاد مزیت رقابتی پایدار از طریق افزایش سرمایه‌های فکری گروه خودروسازی سایپا

دوره 10، شماره 29، دی 1394، صفحه 1-20
کامبیز حیدرزاده؛ الهام صمدزاده

21.

تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آن‌ها با میانجی‌گری وابستگی عاطفی به برند و تعدیل‌گری معنویت

دوره 18، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 113-128
آذر کفاش پور؛ قاسم اسلامی؛ سعادت مصطفوی

22.

تاثیر متغیرهای دموگرافیک بر بهبود درک استفاده کنندگان از مسئولیت پذیری اجتماعی ارائه شده در صورت های مالی مصور شرکت ها

دوره 8، شماره 30، تیر 1398، صفحه 1-14
نسیم شاه مرادی؛ هاشم نیکومرام؛ بهمن بنی مهد؛ فریدون رهنمای رودپشتی

23.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی‌گری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان

دوره 3، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 99-113
سمانه هادی سیچانی

24.

تبیین ایفای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت‌ها و تأثیرآن بر خصوصیات کیفی اطلاعات مالی

دوره 10، شماره 33، تیر 1396، صفحه 89-108
سیداحمد موسوی؛ فرزین رضایی؛ فرهاد شاه ویسی

25.

تبیین و اولویت‌بندی نقش‌های دولت در ترویج مسئولیت اجتماعی سازمانی از طریق خط‌مشی‌های عمومی

دوره 14، شماره 49، خرداد 1402، صفحه 36-50
مریم خلعتبری معظم؛ حمیدرضا یزدانی؛ ناصر عسگری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب