1.

ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی

دوره 16، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 47-60
دیبا هاشمی فشارکی؛ رضا ابراهیم زاده؛ اکبر اعتباریان؛ البرز قیتانی

2.

بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش)

دوره 14، شماره 44، مهر 1398، صفحه 73-94
عباس قائدامینی هارونی؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ مهرداد صادقی ده چشمه؛ حمیرا عبدی

3.

بررسی رابطه بین سیمای بصری مناطق شهر تهران و رفتار شهروندان

دوره 2، شماره 1(پیاپی 1)، فروردین 1389، صفحه 75-94
نیره زیبایی؛ دکتر راضیه رضا زاده

4.

شناسایی عوامل موثر بر استقبال شرکت های تجاری از بیلبوردهای تبلیغاتی برون شهری استان هرمزگان (مطالعه موردی: شرکت های تبلیغاتی)

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 33-48
رقیه صمدی تیراندازی؛ رضا احمدی؛ علی تیزرو؛ سیامک محمدی پور

5.

نقش تبلیغات بر مصرف محصولات فرهنگی، در میان خانواده های تهرانی

دوره 14، شماره 1 (پیاپی 47)، اردیبهشت 1399، صفحه 13-23
نازلی عبداللهی؛ محمد سلطانی‌فر؛ عباسعلی قیومی

6.

واکاوی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهرداری اصفهان به منظور ارائه الگو

دوره 17، شماره 61، آبان 1402، صفحه 39-58
دیبا هاشمی فشارکی؛ رضا ابراهیم زاده؛ اکبر اعتباریان؛ البرز قیتانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب