1.

Investigating Joint Effects of Brand Value and Advertising Expenditure on Corporate Financial Performance and Stock Returns

دوره 7، شماره 24، فروردین 2022، صفحه 265-273
Marzieh karimi؛ Mirfeiz fallah shams؛ HAMIDREZA KORDLOUIE؛ Hoseyn Vazifehdoust

2.

Providing a Cultural Model to Understand the Process of Attracting TV Audiences

دوره 10، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 33-51
Abdolreza Amir Ahmadi؛ Mohsen Ameri Shahrabi؛ Rozita Sepernia؛ Abbas Ali Ghaiyoomi

3.

ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانه‌ها در ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیام‌های تبلیغاتی

دوره 10، شماره 2(پیاپی 29)، مرداد 1394، صفحه 25-36
هاشم آقازاده؛ طاهر روشن دل اربطانی؛ سماء بانی فاضل

4.

آزمون مدل نقش میانجی‌گری شخصیت برند در رابطه علی تبلیغات با ارتقای ارزش ویژه برند آدیداس در مشتریان شهر کرج

دوره 1، شماره 3، مهر 1401، صفحه 191-208
حامد عبدالرسولی زال

5.

بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 49-60
ندا بنی اسدی؛ داود ثمری؛ جمال فرج الله حسینی؛ مریم امیدی نجف آبادی

6.

بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 103-120
فرخ قوچانی؛ شهرام هاشم نیا؛ رویا اقبال

7.

بررسی رابطه تبلیغات شهری و آگاهی از حقوق شهروندی

دوره 11، شماره 39، آذر 1398، صفحه 18-33
امیر کاظمی؛ شاهین مظفری

8.

بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و  غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران

دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، مرداد 1393، صفحه 179-189
محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری؛ مهدی فتاحی

9.

بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری

دوره 4، شماره 7، مهر 1388، صفحه 1-16
علی اکبر فرهنگی؛ امیر اخلاصی؛ پدرام طلوعی

10.

بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 1-16
علی اکبر فرهنگی؛ امیر اخلاصی؛ پدرام طلوعی

11.

تأثیر مدیریت و برنامه‌ریزی تبلیغات در گسترش فرهنگ مصرف شیر در ایران

دوره 6، 1(پیاپی 15)، فروردین 1391، صفحه 97-107
سید اسدالله اطهری؛ مصطفی رهگذر

12.

تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 1-15
امیررضا احمدنژادمستی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ فرشته لطفی زاده

13.

تبلیغات بر بدنه محصولات، رسانه ای همگرا

دوره 13، شماره 2(پیاپی41)، شهریور 1397، صفحه 115-128
ماریه قزل سفلی؛ علی مروتی شریف آبادی

14.

تخصیص هزینه‌های تبلیغاتی با سه رویکرد تخصیص متناسب هزینه، مدل ارزش شپلیو تکنیک‌های مرکز گرا در نظریه بازی‌ها

دوره 8، شماره 24، فروردین 1394، صفحه 89-97
رضا شیخ؛ حوریا سیفی

15.

توسعه برند و نقش تبلیغات بازرگانی (مطالعه موردی: محصولات شرکت تبرک)

دوره 10، شماره 26، فروردین 1394، صفحه 93-114
حدیث ابراهیمی؛ مرضیه باقری قلعه سلیمی

16.

شناسایی مولفه‌های متقاعدگرانه تبلیغات بیلبورد برای کالاها و خدمات فرهنگی به منظور ارائه الگو

دوره 15، شماره 52، مرداد 1400، صفحه 65-79
غلامرضا مالکی فارسانی؛ علی رشیدپور؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی

17.

طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 27-46
سهراب خان محمدی؛ محسن محمدی

18.

طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه‌های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده‌

دوره 19، شماره1(پیاپی 76)، فروردین 1387، صفحه 1-13
سهراب خان محمدی؛ محسن محمدی

19.

طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خرده‌فروشی‌های اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد

دوره 16، شماره 53، دی 1400، صفحه 69-86
منیر السادات میراحمدی؛ یزدان شیرمحمدی؛ سید مهدی جلالی

20.

کاربرد فناوری واقعیت افزوده در تبلیغات و بازاریابی

دوره 13، شماره 2 (پیاپی 44)، تیر 1398، صفحه 101-112
طاهره ساعدی؛ رها(زهرا) خرازی آذر؛ افسانه مظفری

21.

مباحث اخلاقی، قانونی و حرفه ای تاثیرگذار بر تبلیغات و جذب مشتری در حرفه حسابرسی

دوره 11، شماره 42، تیر 1401، صفحه 369-384
بهرام تقی پور؛ مرتضی عزیزی

22.

نقش تبلیغات تلویزیونی در تغییر رفتار خرید مخاطبان بر مبنای مدل داگمار (مورد مطالعه نمایندگی‌های LG در مناطق 5 و 11 کلان شهر تهران)

دوره 12، شماره 2 (پیاپی 40)، مرداد 1397، صفحه 65-80
علیرضا صباغ؛ پیمان غفاری آشتیانی

23.

واکاوی شرایط و زمینه‌های شکل‌گیری بینش مشتریان بانک صادرات: یک مطالعه داده‌بنیاد

دوره 18، شماره 3، آبان 1402، صفحه 53-68
اکرم سالاری؛ سید علیرضا افشانی؛ شادی ضابط



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب