1.

Adaptive Genetic Algorithm for Community Detection Based on The Characteristics and Structure of Social Networks

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 مرداد 1401
Ehsan Soleimani؛ Kamal Mirzaie

2.

Analyzing the Outcomes of Utilizing Virtual Social Networks in Family Ties

دوره 11، شماره 3، آذر 2021، صفحه 109-118
Emran Dehghani؛ Jamileh Fadavi

3.

Content Analysis of Iranian Celebrity Posts with the most Followers on Instagram

دوره 12، شماره 2، شهریور 2022، صفحه 55-64
Zahra Zare

4.

Economic Capacities of Social Networks for the Media

دوره 4، شماره 4، اسفند 2023
ali mesrian؛ Ataollah Abtahi؛ Ali Asghar Mahaki؛ Mohammad Soltanifar؛ ali Geranmayepour

5.

Examining the Role of Social Networks in Promoting Urban Culture (Case of Study: Citizens of Karaj)

دوره 10، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 63-76
Mohammad Amiri؛ Seyed Vahid Vahid Aqili؛ Nasim Majidi Gohroudi

6.

Factors Affecting Immoral Behaviors in Social Networks based on Planned Behavior Model

دوره 13، شماره 2، شهریور 2023، صفحه 31-43
Yousef Fasihi؛ Garineh Keshishyan Siraki

7.

Identifying the Pattern of Social Networks in Promoting Mazandaran's Social Capital

دوره 13، شماره 1، خرداد 2023، صفحه 87-103
Shahriar Sajedi Reisi؛ Davood Doagouyan؛ Ali Rahmani Firuzjaee؛ Majedeh Gholipoor

8.

Opinion Leader’s Selection with Grey Wolf Optimizer Algorithm on Social Networks

دوره 13، شماره 2، تیر 2021، صفحه 163-174
S. Mohammad Aghdam؛ F. Soleimanian Gharehchopogh؛ M. Masdari

9.

Surveying the Factors Affecting on Youth Participation in Cyberspace (Case of Study: Tehran Province)

دوره 7، شماره 2، شهریور 2017، صفحه 11-23
Abouzar Mohammadi؛ Alireza Kaldi؛ Mehrdad Navabakhsh

10.

The Effect of Using the Potential of Social Networks in preventing Drug Addiction from the Perspective of Elites

دوره 12، شماره 3، آذر 2022، صفحه 43-53
Nazanin Ostovari؛ Sara Mohamadpour

11.

The Impact of Social Networks on Job Performance With the Mediating Role of Organizational Structure and The Moderating Role of Sustainable Organizational Reputation (Case Study: Tehran Municipality)

دوره 7، شماره 2، تیر 2023، صفحه 21-33

12.

The Influence of Utilizing Social Networks on the Generation Gap in Families in 5th District of Tehran

دوره 10، شماره 3، آذر 2020، صفحه 49-62
Zahra Ashrafi Habibabadi؛ Mastooreh Ezzatzadeh

13.

The Study of the Role of Social Networks in Raising Awareness in Women in regard to Political Issues

دوره 13، شماره 4، اسفند 2023
Seyed Morteza Bani Fatemeh؛ Mehrdad Navabakhsh؛ Abdolreza Adhami

14.

ارائه مدل تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری کسب و کارهای ورزشی در کلانشهر‌ها

دوره 15، شماره 54، شهریور 1402، صفحه 1-12
سیده مریم نقیب حسینی؛ سیدعماد حسینی؛ فرشاد امامی

15.

ارائه مدل خط مشی گذاری مدیریت شبکه های اجتماعی با تاکید بر فرهنگ شهروندی

دوره 12، 2(پیاپی 42تابستان 1400)، شهریور 1400، صفحه 133-143
زمانه اباذری؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ شهناز هاشمی

16.

‌آسیب‌شناسی فرهنگی استفاده از شبکه‌های اجتماعی (موبایلی) در میان کارشناسان زن شاغل در شهرداری منطقه یک تهران

دوره 10، شماره 31، خرداد 1395، صفحه 83-101
فائزه تقی پور؛ ساره ولایتی

17.

الگوی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس رفتارشناسی کاربران

دوره 17، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 7-19
تقوی کولیوند؛ مژده ربانی؛ نجمه سدرپوشان

18.

بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه

دوره 15، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 111-124
آیدین سلام زاده؛ مهدی تاج پور؛ الهه حسینی

19.

بررسی رابطه مؤلفه های فرهنگی با بروز پدیده بی موبایل هراسی در میان دانشجویان

دوره 17، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 95-111
زهرا دستغیب شیرازی؛ محمد دادگران؛ نسیم مجیدی قهرودی؛ ندا سلیمانی

20.

بررسی عوامل اجتماعی- فرهنگی مرتبط با سبک زندگی سلامت محور جوانان شهر اصفهان

دوره 12، شماره 1 (پیاپی 45)، بهمن 1398، صفحه 159-172
هدا فتاحی؛ منصور حقیقتیان؛ سید علی هاشمیانفر

21.

بررسی موانع توسعه گردشگری در حوزه فضای مجازی

دوره 17، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 93-105
علیرضا بای؛ علی گرانمایه پور؛ اکبر نصرالهی کاسمانی؛ طهمورث شیری

22.

بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری

دوره 16، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 67-86
حنانه زینلی؛ محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری

23.

بررسی و شناخت رابطه شبکه‌های اجتماعی مجازی و نحوه اوقات فراغت (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه کاشان)

دوره 9، شماره 29، اسفند 1395، صفحه 61-82
عبدالطیف کاروانی؛ سمیرا آتش افروز

24.

تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه‌های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 1-23
شادی شهریاری؛ فریده حق شناس کاشانی

25.

تاثیر اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی بر رعایت توصیه‌های پیشگیری از کووید 19 به‌واسطه آگاهی عمومی و تغییر رفتار

دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 59-70
لیلا فتحی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب