1.

بررسی تأثیر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر ارزش درک شده برند و وفاداری برند با نقش میانجی تعامل برند و مصرف‌کننده (مورد مطالعه: شرکت اسنپ)

دوره 16، شماره 53، دی 1400، صفحه 109-126
ماریا حسین زاده شیرذیلی؛ فرزاد آسایش؛ محمدرضا قربانیان

2.

بررسی رابطه بین برند و مصرف ‌کننده (مورد مطالعه لوازم خانگی برقی)

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 127-147
فاطمه مطهری نژاد؛ سعید صمدی؛ زینب طولابی؛ یاسان الله پوراشرف

3.

تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان

دوره 2، شماره 3، آذر 1401
ناصر آزاد؛ مهتاب السادات موسوی فرد

4.

تأثیر هویت برند مصرف‌کنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجی‌گری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه

دوره 13، شماره 38، اردیبهشت 1397، صفحه 115-132
مریم قمری پور؛ زهرا امیرحسینی

5.

رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در تبیین اثر تجربه، اعتماد و وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند

دوره 8، شماره 21، اسفند 1392، صفحه 101-117
مهدی دهقانی سلطانی؛ اسفندیار محمدی؛ یاسان اله پور اشرف؛ کورش سایه میری؛ الهه قهری شیرین آبادی

6.

همکاری در برندسازی از طریق انگیزه مشارکتی مشتریان در رسانه‌های دیجیتال

دوره 16، شماره 51، تیر 1400، صفحه 71-86
علی اکبر خادمی؛ علی برومندنسب؛ هانیه فرازنده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب