1.

Effects of the Use of ICT on Pharmaceutical Product Marketing in Nigeria

دوره 5، شماره 4، دی 2015، صفحه 315-327
H. Olubunmi Aderemi؛ I. Ayodele Ojediran؛ S. Akinade Adegbite؛ O. Olufunke Olasanmi

2.

Entrepreneurial Intention Difference Based on Marketing and Network Marketing Experience

دوره 7، شماره 2، تیر 2023، صفحه 48-67

3.

Investigation the Pistachio Marketing Township, Iran

دوره 2، شماره 3، آذر 2011، صفحه 11-17
S. M. Mirdamadi؛ F. Lashgarara؛ S. Mirzaei

4.

Presentation of the Initial Model of Marketing of Iranian Universities

دوره 3، شماره 4، اسفند 2022، صفحه 69-78
Fatemeh Faezeh Nehzat؛ Nadergholi Ghoorchian؛ Ammirhossein Mohammad davoudi؛ kamran Mohamadkhani

5.

Presenting a pricing model for the producers of steel with application of Game theory

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 2023، صفحه 49-57
Narges Shirafkan؛ Mohammad Mehdi Hosseinzadeh

6.

The Role of Urban Design on the Branding of Urban Space

دوره 2، شماره 2، تیر 2012، صفحه 67-72
Hadi Sarvari؛ Hamid Majedi

7.

اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی

دوره 13، شماره 38، اردیبهشت 1397، صفحه 33-45
الهام مشکل گشا؛ رسول نظری؛ رضا فردی پور

8.

احساسات اخلاقی مصرف‌کننده در بازاریابی ورزشی: توسعه یک مقیاس

دوره 14، شماره 43، تیر 1398، صفحه 75-88
جاسم منوچهری

9.

ارائه الگویی از بازاریابی محتوا با رویکرد کیفی

دوره 18، شماره 61، دی 1402، صفحه 103-118
مریم قادری فر؛ جمشید سالار؛ علی اکبر آقاجانی افروزی

10.

ارائه الگو برای طراحی (MkIS) سیستم اطلاعات بازاریابی برای کارخانجات شیر پگاه تهران

دوره 1، شماره 1، آذر 1385، صفحه 99-126
هرمز مهرانی؛ اصغر صرافی زاده؛ فلورا هفت لنگی

11.

ارائه مدل ارتقاء برند بانک پارسیان مبتنی بر تئوری داده بنیاد بارویکرد ارزش آفرینی

دوره 9، شماره 35، آذر 1399، صفحه 357-381
پریسا غلامی؛ مرتضی فرجی؛ علیرضا روستا

12.

ارائه مدلی برای بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال

دوره 33، شماره 2 (پیاپی 129)، شهریور 1401
راضیه کوکبی؛ کامبیز حیدرزاده؛ بهرام خیری

13.

ارائه مدل تأثیر عوامل نمایشگاه‌ ورزشی بر راهبردهای موفقیت تجاری محصولات ورزشی

دوره 14، شماره 45، دی 1398، صفحه 57-72
حمید رضا نکو آبادی؛ رسول نظری؛ الهام مشکل گشا

14.

ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقه‏ای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی

دوره 18، شماره 61، دی 1402، صفحه 31-42
زهرا رحیمی؛ ناصر آزاد؛ عبدالله نعامی؛ محمود مدیری

15.

اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 95-118
مهدی حقیقی کفاش؛ مسعود اکبری

16.

بازارسازی در سیما، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینه‌های تولید

دوره 12، شماره 2(پیاپی38)، آذر 1396، صفحه 7-17
حسن خجسته باقرزاده

17.

بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان

دوره 6، شماره 12، مهر 1390، صفحه 100-112
بهرام خیری؛ بهروز قاسمی؛ وحیدرضا میرابی؛ پویا قلی پور سنگلجی

18.

بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 49-60
ندا بنی اسدی؛ داود ثمری؛ جمال فرج الله حسینی؛ مریم امیدی نجف آبادی

19.

بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی در رفتار خریداران خودروی سواری

دوره 8، شماره 20، آذر 1392، صفحه 103-120
فرخ قوچانی؛ شهرام هاشم نیا؛ رویا اقبال

20.

بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم

دوره 3، شماره 1، خرداد 1402
پیمان غفاری اشتیانی؛ مریم غیاث آبادی فراهانی

21.

بررسی تأثیر عوامل کلیدی بازاریابی در موفقیت شرکت‌های کوچک و متوسط فناوری محور

دوره 11، شماره 32، آذر 1395، صفحه 103-119
نرگس خنده رو؛ تورج صادقی؛ غلامرضا ملک زاده

22.

بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران)

دوره 18، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 77-88
آناهیتا محمدی؛ محمد سیادتان؛ مهدی کروبی

23.

بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی (مطالعه موردی)

دوره 12، شماره 3(پیاپی39)، اسفند 1396، صفحه 103-114
سمیه لبافی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ داوود محمدی

24.

تأثیر ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزى در ﮔﺴﺘﺮش ﺑﺎزارﻳﺎبی و ﺻﺎدرات محصولات ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان در ﺑﺎزار ﻛﺸﻮرهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎورى مازندران)

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 93-110
ودود جوان امانی؛ حمید اکبری

25.

تاثیر حمایت‌های اجتماعی توسعه‌پذیر بر رضایت‌مندی مشتری و رفتار شهروندی

دوره 11، شماره 1، دی 1397، صفحه 101-113
کریم حمدی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب