1.

Providing a model for identifying the factors affecting the brand of banks: Investment approach on equity

دوره 8، شماره 29، تیر 2023، صفحه 93-115
Ali jalali nazari؛ Kambiz Heidarzadeh Hanzaei؛ Hamidreza Saeednia

2.

The Role of Urban Design on the Branding of Urban Space

دوره 2، شماره 2، تیر 2012، صفحه 67-72
Hadi Sarvari؛ Hamid Majedi

3.

الگوی راهبردی برندسازی خدمات پژوهشی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

دوره 17، شماره 57، آبان 1401، صفحه 51-66
محمد واشقانی فراهانی؛ منوچهر نیکنام؛ نادر غریب نواز؛ هرمز مهرانی

4.

بررسی تأثیرات اقدامات عوامل بازاریابی در توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی خرما در استان کرمان

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 49-60
ندا بنی اسدی؛ داود ثمری؛ جمال فرج الله حسینی؛ مریم امیدی نجف آبادی

5.

تأثیر ﺑﺮﻧﺪﺳﺎزى در ﮔﺴﺘﺮش ﺑﺎزارﻳﺎبی و ﺻﺎدرات محصولات ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان در ﺑﺎزار ﻛﺸﻮرهای همسایه (مورد مطالعه: مشتریان ﺷﺮﻛﺖ‌های داﻧﺶ بنیان ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎورى مازندران)

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 93-110
ودود جوان امانی؛ حمید اکبری

6.

تبیین عوامل پیامدی الگوی برند سازی در صنعت حمل و نقل جاده‌ای کالا با رویکرد آینده پژوهی

دوره 33، شماره 3 (پیاپی 130)، آذر 1401
پرویز تورانی قزوینی؛ اصغر مشبکی اصفهانی؛ حمید رضا سعیدنیا؛ علی بدیع زاده

7.

تحلیلی بر قابلیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه مراکز آموزش عالی ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 آذر 1402
فاطمه ابوالحسنی طرقی؛ سیدحسن حاتمی نسب؛ محمد سلطانی فر

8.

توسعه الگوی برندسازی برای شبکه‌های تلویزیونی با رویکرد تقویت سرمایه اجتماعی موردمطالعه: شبکه نسیم

دوره 16، شماره 3، آبان 1400، صفحه 96-112
رضا صارمی؛ احمد رضا شکرچی زاده؛ ناصر خانی؛ سید محسن بنی هاشمی

9.

شناسایی مولفه‌های برندسازی در گالری‌های هنری شهر تهران

دوره 10، شماره 31، خرداد 1395، صفحه 57-69
تکتم فرمانفرمایی؛ محبوبه پلنگی

10.

طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکت‌های تجاری آنلاین

دوره 18، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 129-151
بنیامین مسیبی عمیدآبادی؛ اوژن کریمی؛ شهرام هاشم نیا

11.

مفهوم پردازی برند سازی بین المللی با استفاده از روش علم سنجی

دوره 15، شماره 57، اسفند 1401، صفحه 7-32
فاطمه فتح اللهی؛ محمد عزیزی؛ مریم لشکری زاده

12.

نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور

دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، اسفند 1397، صفحه 7-18
حسن کربلایی حاجی اوغلی؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد سلطانی فر؛ علی دلاور؛ علی گرانمایه پور



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب