1.

ارائه چشم انداز جدید برای نقش منابع نامشهود در استراتژی های کسب و کار و مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 9، شماره 34، شهریور 1399، صفحه 207-227
منی قیلاوی؛ زهره حاجیها؛ زهرا مرادی؛ محمدحامد خان محمدی

2.

ارائه مدل مفهومی برند رویدادهای ورزشی در ایران

دوره 15، شماره 47، شهریور 1399، صفحه 51-67
ریحانه نقش زن خواجویی؛ مهدی سلیمی؛ رسول نظری

3.

ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دوره 17، شماره 3( پیاپی 66)، مهر 1384، صفحه 45-58
کامبیز حیدرزاده؛ احمد زنده دل؛ حسین علی سلطانی

4.

بررسی اثرات عوامل و متغیرهای رقابت پذیری بین المللی برای شرکت‌های صنایع غذایی در ایران با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: صنایع غذایی استان خوزستان)

دوره 33، شماره 4 (پیاپی 131)، اسفند 1401، صفحه 53-70
حسین غبیشاوی؛ عبدالخالق غلامی چنارستان علیا؛ محمد حقیقی

5.

بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکت‌ها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 2، شماره 2، شهریور 1401
سید فخرالدین فخرحسینی

6.

بررسی عوامل کلیدی موثر بر مزیت رقابتی با رویکرد اجتماعی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران )

دوره 33، شماره 2 (پیاپی 129)، شهریور 1401
مهدی کریمیان کاکلکی؛ محمد حقیقی؛ عبدالخالق غلامی چنارستان علیا

7.

بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری)

دوره 9، شماره 22، اردیبهشت 1393، صفحه 59-75
پیمان غفاری آشتیانی؛ رضوان چوبندیان؛ محمد زرگران

8.

تأثیر استراتژی نوآوری بر عملکرد براساس کارت امتیازی متوازن (مورد مطالعه شرکت توزیع برق اصفهان)

دوره 8، 3(پیاپی 27 پاییز1396، آذر 1396، صفحه 37-50
حسین صدری؛ محمدرضا دلوی

9.

تاثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی در مشتریان یخچال اسنوا شهرستان اراک

دوره 14، شماره 52، اسفند 1401، صفحه 123-132
مازیار کهزادی چگنی؛ محمد طاهری روزبهانی

10.

تأثیر متقابل جهت‌گیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی

دوره 15، شماره 47، شهریور 1399، صفحه 87-102
لیلا علی عربی؛ سید عباس کاظمی

11.

تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد سازمان و مزیت رقابتی شرکتها با میانجیگری توسعه ی زیست محیطی تامین کنندگان (مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی استان قزوین)

دوره 13، شماره 2 (پیاپی 44)، تیر 1398، صفحه 85-100
زهرا امین افشار؛ محسن هوشنگی

12.

تحلیل تأثیر هوشمندی فناوری بر مزیت رقابتی در بنگاه (مطالعه موردی: شرکت‌های دارویی)

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 75-85
علی امینی

13.

توسعه کسب و کارهای زنجیره تامین و افزایش مزیت رقابتی و عملکرد با سرمایه گذاری در فناوری بلاکچین

دوره 12، شماره 48، دی 1402، صفحه 415-446
سیده سما آل یاسین؛ زهرا پورزمانی؛ فرزانه حیدر پور

14.

طراحی مدل مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا و تأثیر آن بر عملکرد مالی شرکت (موردمطالعه: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب)

دوره 9، شماره 34، شهریور 1399، صفحه 55-70
سید حمزه خرم نسب؛ فرهاد حسین زاده لطفی؛ محمدرضا شهریاری؛ مانی شریفی

15.

مطالعه تأثیر قابلیت‌های بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکت‌های بیمه (مطالعه تطبیقی بیمه‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی)

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 83-96
محمود جعفرپور؛ الناز نبی زاده مامانی؛ محدثه دهقان چاچکامی

16.

نقش محیط‏زیست گرایی، استراتژی آمیخته بازاریابی سبز و نوآوری سبز در کسب مزیت‏های رقابتی در صنعت خدمات املاک و مستغلات

دوره 12، شماره 42 (پاییز1401 )، آذر 1401، صفحه 59-74
عباس اسدی؛ محسن جنتیان؛ بهناز خدایاری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب