1.

بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 121-134
علی اکبر میرزایی؛ محمدکریم قلعه نویی

2.

بررسی تاثیر بازاریابی رابطه ای بر تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 1-14
عاطفه شکاری؛ فرج اله رحیمی؛ سیروس کراهی مقدم

3.

خرید های تفننی و علل آن؛ ارزیابی مدلی در ایران

دوره 21، شماره 2(پیاپی 85)، تیر 1389، صفحه 43-63
دکتر کامبیز حیدرزاده؛ دکتر فریز طاهری کیا

4.

شناسایی و رتبه بندی معیارهای خرید مشتریان خودروهای سواری متوسط قیمت در شهر تهران با استفاده از AHP فازی

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 15-40
محمدعلی عبدالوند؛ صبرا فریدون فر

5.

وضعیت نیاز‏سنجی خرید دستگاه‎های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سال 1391

دوره 6، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 17-25
محمدرضا امیراسماعیلی؛ مژگان امامی؛ نادیا میرشکاری؛ ناهید زرین صدف


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب