1.

ارائه الگویی برای ارزیابی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات (مطالعه موردی: بانک های شهرستان اراک)

دوره 20، شماره 2(پیاپی 81)، تیر 1388، صفحه 35-51
محمد علی عبدالوند؛ پیمان غفاری آشتیانی

2.

بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود (مورد مطالعه: فرآورده‌های غذایی کاله)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 19-30
حسین وظیفه دوست؛ بهروز قلی پور؛ حامد عباسی

3.

بررسی تأثیر آمیخته‌ بازاریابی بر ارزش ادراک شده، تصویر مقصد و وفاداری گردشگران در راستای توسعه پایدار گردشگری (مطالعه موردی: شهر ساحلی آستارا)

دوره 12، شماره 2 (پیاپی46)، اردیبهشت 1399، صفحه 163-176
محمد علیزاده؛ محمد رحیمی؛ سعیده اسماعیلی؛ سونیا ازهری

4.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصر ف کننده (با استفاده از مدل آکر)

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 41-59
محمود محمدیان؛ راحیل شفیع ها

5.

بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 37-54
حسین وظیفه دوست؛ وحیدرضا میرابی؛ مجید محمدی

6.

تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی و کیفیت ادراک شده برند بر ترجیح برند در شعب بانک صادرات شهرآمل

دوره 4، 2( پیاپی 11و 12 پاییز و زمستان 1392)، بهمن 1392، صفحه 17-25
حاجیه رجبی فرجاد؛ ایمان قاسمی همدانی

7.

تبیین نقش رفتار شهروندی سازمانی در ارزش ویژه برند مبتنی مشتری

دوره 9، شماره 23، تیر 1393، صفحه 111-125
محمد محمودی میمند؛ عطاءاله هرندی

8.

تغییرات رفتار مصرف کننده در پی تحریم اقتصادی

دوره 9، شماره 24، مهر 1393، صفحه 1-17
پیمان غفاری آشتیانی؛ امین مظفری؛ زهرا آل مجتبی

9.

طراحی و تبیین مدل خرید نهایی کالای ایرانی با رویکرد ریسک مالی و سرمایه گذاری اهمیت- عملکرد (IPMA)

دوره 10، شماره 39، مهر 1400، صفحه 585-608
علی اکبر شهری مجارشین؛ علیرضا روستا؛ عبدالله نعامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب