1.

The Study of the Role of Social Networks in Raising Awareness in Women in regard to Political Issues

دوره 13، شماره 4، اسفند 2023
Seyed Morteza Bani Fatemeh؛ Mehrdad Navabakhsh؛ Abdolreza Adhami

2.

ارائه مدل تحلیل چند معیاره رضایت (MUSA) به منظور سنجش رضایت مشتریان

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 85-102
منیژه حقیقی نسب؛ بهاره عابدین

3.

تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین، بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی‌های استان تهران)

دوره 13، شماره 40، آبان 1397، صفحه 33-47
علی برخورداری؛ غلامرضا کوزه گر؛ الهام فریدچهر

4.

طراحی مدل کیفی ارتباطات بازاریابی یکپارچه برای بانک های تخصصی در ایران

دوره 12، شماره 45، فروردین 1402، صفحه 453-484
هادی کمرئی؛ وحید رضا میرابی؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ فرهاد حنیفی

5.

فرهنگ‌پذیری و گسترش مسیحیت در چین

دوره 17، شماره 1، شهریور 1402
احسان غنی فر؛ محمدرضا عدلی؛ بخشعلی قنبری

6.

واکاوی ابعاد رسانه‌ای آیین‌های مذهبی (مطالعه موردی: راهپیمایی اربعین)

دوره 17، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 89-107
سید محمد طباطبائی؛ محمد رضا رسولی؛ سید وحید عقیلی؛ نسیم مجیدی قهرودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب