1.

Credit Risk Test Stress Model of the Banking Industry under Macroeconomic Scenarios

دوره 7، شماره 31، آذر و دی 2021، صفحه 43-68
mohsen Ziaee Bidhendy؛ Mehrzad Minooee؛ Mirfaz Fallah shams

2.

Designing a mathematical model for measuring credit risk by credit rating using data coverage analysis model

دوره 8، شماره 40، مهر و آبان 2023، صفحه 75-96
farid heidarifar؛ farhad hanifi؛ gholamreza zomorodian

3.

ارائه الگوی تامین مالی سبز شرکت‏ها از طریق صنعت بانکداری: رهیافت نظریه داده بنیاد

دوره 15، شماره 54، شهریور 1401، صفحه 87-99
عباسعلی شیخ؛ پرویز سعیدی؛ ابراهیم عباسی؛ آرش نادریان

4.

ارائه الگوی تأمین مالی کسب و کارهای اجتماعی از طریق صنعت بانکداری

دوره 11، شماره 41، فروردین 1401، صفحه 357-382
رامین علیزاده؛ پرویز سعیدی؛ مریم بخارائیان؛ مجید نصیری

5.

ارائه الگوی مدیریت ریسک در بانکداری دیجیتال – رویکرد عقلانی

دوره 10، شماره 37، فروردین 1400، صفحه 489-515
نرجس حیدرزاده اقدم

6.

ارائه الگوی هم‌آفرینی ارزش با مشتریان درجهت تشویق به سرمایه گذاری در صنعت بانکداری از منظر پدیدارشناسی

دوره 12، شماره 45، فروردین 1402، صفحه 395-418
امیرعلی کوشکی؛ فتانه علیزاده مشگانی؛ ناصر فقهی فرهمند

7.

ارائه مدل و شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک هدف و انجام سرمایه گذاری با رویکرد گرندد تئوری و معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران)

دوره 8، شماره 30، تیر 1398، صفحه 355-382
ملیحه درستکار؛ محمد حسین رنجبر

8.

ارزیابی و تحلیل کیفیت عملکردی شعب بانک با استفاده از تحلیل مضمون و روش های تصمیم گیری با معیارهای چندگانه در محیط فازی (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 آبان 1401
مرجان محمدی مقدم؛ سیدحیدر میرفخرالدینی؛ شهناز نایب زاده

9.

الگوی راهبردی توسعه ارتباطات شبکه ای جهت جذب مشتری در صنعت بانکداری با رویکرد جهادی

دوره 32، شماره 2 (پیاپی 125)، مرداد 1400
حمید سالاری؛ سید محمود هاشمی؛ علیرضا روستا

10.

الگوی عوامل بروز رفتارهای سیاسی انحرافی در صنعت بانکداری؛ کاربرد رویکرد کیفی

دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، آبان 1398، صفحه 157-170
عاطفه ابراهیم پور آهندانی؛ سعید جعفری نیا؛ اکبر حسن پور؛ مهدی خیراندیش

11.

بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهره‌وری: شواهدی از بانک‌ های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 2، شماره 2، شهریور 1401
سید فخرالدین فخرحسینی

12.

بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل)

دوره 9، شماره 25، دی 1393، صفحه 1-24
حسین وظیفه دوست؛ زهره اکبرپور؛ کریم حمدی؛ جمشید محمدزاده رستمی

13.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخص‌های بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه)

دوره 13، شماره 38، اردیبهشت 1397، صفحه 1-14
ابراهیم حشمتی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ علی بدیع زاده

14.

بررسی عوامل موثر بر استفاده کارا از منابع (کارایی درونی) در صنعت بانکداری ایران

دوره 8، شماره 24، خرداد 1397، صفحه 49-58
مائده پورحسن؛ سید محمد مهدی احمدی؛ جواد نوبخت

15.

بررسی کیفیت خدمات در سیستم بانکی دولتی و خصوصی با استفاده از مدل پنج بعدی SERVQUAL

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 141-155
حمیدرضا سعیدنیا؛ سید محمد اشرافی

16.

تاثیر تغییرات ساختار صنعت بانکداری بر سرمایه گذاری شرکت ها

دوره 9، شماره 35، آذر 1399، صفحه 101-119
ابراهیم عبدی؛ فرهاد خداداد کاشی؛ یگانه موسوی جهرمی

17.

چابک سازی بانک ها و تهیه ابزاری برای سنجش میزان چابکی سازمانی در بانک های دولتی ایران (سنجش میزان آمادگی بانک صادرات ایران)

دوره 23، ویژنامه شماره 96(پاییز1391)، آذر 1391، صفحه 11-24
ناصر میرسپاسی؛ شبنم فرشچی

18.

شناسایی شاخص های الگوی مدیریت چرخه عمر ،جهت توسعه خدمات بانکی (مطالعه موردی: بانک پارسیان)

دوره 10، شماره 39، مهر 1400، صفحه 419-437
سمیرا شفائی؛ وحید رضا میرابی؛ اسماعیل حسن پور؛ محمدحسین رنجبر

19.

شناسایی قابلیت‌های کلیدی آینده‌نگاری سازمانی در بانک‌ها و موسسات مالی ایران

دوره 30، شماره 1 (پیاپی 116)، خرداد 1398، صفحه 1-14
مهدی قلیزاده زاوشتی؛ صفر فضلی؛ عین الله کشاورز ترک؛ اصغر ابن الرسول

20.

شناسایی و رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی خدمات در صنعت بانکداری ایران با تاکید بر خدمات مالی و سرمایه گذاری (با استفاده از تکنیک دیمتل )

دوره 11، شماره 44، دی 1401، صفحه 203-218
رضا محمدکاظمی؛ سعید کاردار؛ مهناز پوریز

21.

صنعت بانکداری نوین و توسعه در ایران

دوره 13، شماره 49، اسفند 1399، صفحه 119-135
محمد زمان محمدی رئیسی؛ سروش فتحی؛ حبیب الله کریمیان

22.

طراحی مدل توسعه ی شهرت برند بر مبنای مسئولیت اجتماعی شرکتی با رویکرد آینده پژوهی در صنعت بانک داری ایران

دوره 30، شماره 4 (پیاپی 119)، اسفند 1398
الناز مهدی بیرقدار؛ محمد حقیقی

23.

طراحی مدل سازمانهای اینده با قابلیت اطمینان بالا (مورد مطالعه صنعت بانکداری)

دوره 30، شماره 4 (پیاپی 119)، اسفند 1398
لقمان رحمانپور؛ غلامرضا معمارزاده طهران؛ سید مهدی الوانی؛ ناصر hamidi

24.

طراحی مدل کیفی ارتباطات بازاریابی یکپارچه برای بانک های تخصصی در ایران

دوره 12، شماره 45، فروردین 1402، صفحه 453-484
هادی کمرئی؛ وحید رضا میرابی؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ فرهاد حنیفی

25.

نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 37-49
محمد جواد تقی پوریان؛ مهسا مشایخ بخش؛ آزاده محمدپور؛ سپیده عطایی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب