1.

ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 89-103
حسین وظیفه دوست؛ پروانه عطاالهی

2.

ارزیابی عملکرد شهرداری با تاکید بر سنجش میزان رضایت مندی ساکنین از خدمات شهری با استفاده از مدل کانو (نمونه موردی: شهرداری منطقه 1 شهر شیراز

دوره 23، شماره 8، آبان 1400، صفحه 249-265
کرامت الله زیاری؛ لیلا محمدی کاظم آبادی؛ حمیده زعیمی؛ محمد علی خانی زاده

3.

بررسی مقایسه‌ای عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان بانک‌ها و مؤسسات مالی دولتی و خصوصی (مطالعه موردی: بانک ملی و اقتصاد نوین)

دوره 14، شماره 43، تیر 1398، صفحه 89-103
مهدی بادپا

4.

مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 113-136
حسین نزاکتی علیزاده؛ رامین گلزار ادبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب