1.

Providing a Cultural Model to Understand the Process of Attracting TV Audiences

دوره 10، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 33-51
Abdolreza Amir Ahmadi؛ Mohsen Ameri Shahrabi؛ Rozita Sepernia؛ Abbas Ali Ghaiyoomi

2.

مدلی برای تعیین و اولویت بندی عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان سازمان امور مالیاتی کشور

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 113-136
حسین نزاکتی علیزاده؛ رامین گلزار ادبی

3.

مقایسه کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برون‌سپاری ‌شده و برون‌سپاری ‌نشده در بیمارستان‌های آموزشی اهواز درسال 1395

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 87-97
فاطمه ارسطوزاده؛ امین ترابی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب