1.

Audit Fees, Detection of Accounting Misstatements and Financial Reporting Quality: Examining the Audit Fee Pressure Theory and Agency Theory

دوره 7، شماره 25، تیر 2022، صفحه 125-140
mahdi saghafi؛ Mahdi Faghani؛ Aliakbar Nonahal nahr؛ Nazanin Bashirimanesh

2.

Audit quality measurement model

دوره 7، شماره 25، تیر 2022، صفحه 1-15
Alireza Aghaie Ghehie؛ Shohreh Yazdani؛ Mohammadhamed Khanmohammadi

3.

Designing an Analytical Model to Determine Audit Services Fees Based on Delphi Method and Factor Analysis

دوره 7، شماره 27، دی 2022، صفحه 151-170
Fatemeh Hashemian Taheri؛ seyed hossein nasl mosavi؛ Ali Akbar Ramezani

4.

Effects of Audit Fee Adjustment on Relationship between Auditor Time Pressure and Quality of Earnings

دوره 7، شماره 24، فروردین 2022، صفحه 241-249
Majid Bakhshi؛ Kaveh Azinfar؛ SeyedAli NabaviChashmi

5.

The Effect of Company’s Business Strategy on Audit Fee and Auditor’s Opinion according to Competition Theory (Empirical Evidence from Tehran Stock Exchange)

دوره 8، شماره 30، شهریور 2023، صفحه 1-18
Elahe Mahdavi Sabet؛ Hamidreza Vakilifard؛ Ahmad yaghobnezhad؛ Bahman Banimahd

6.

اثر حق الزحمه حسابرسی بر اظهار نظر حسابرس

دوره 5، شماره 4(پیاپی 15)، اسفند 1391، صفحه 41-54
بهمن بنی مهد؛ مهدی مرادزاده فرد؛ مهدی زینالی

7.

بررسی تاثیر ویژگی‌های فرهنگی و ساختاری موسسات حسابرسی بر کیفیت گزارش‌های حسابرسی

دوره 12، شماره 45، فروردین 1402، صفحه 335-358
احمد اسکندری؛ علی بیات؛ علی محمدی

8.

خودهمبستگی سود، نوسان سود و حق الزحمه حسابرسی

دوره 8، شماره 32، دی 1398، صفحه 111-126
غلامرضا سلیمانی امیر ی؛ مهین خوئینی؛ موسی جوانی قلندری

9.

شناسایی، طبقه‌بندی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر حق‌الزحمه خدمات حسابرسی: یک پژوهش تلفیقی

دوره 12، شماره 48، دی 1402، صفحه 139-160
فاطمه هاشمیان طاهری؛ سید حسین نسل موسوی؛ علی اکبر رمضانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب