1.

بررسی تأثیر مکانیزم‌های سیستم پاداش در توسعه محصول جدید (مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی استان اصفهان)

دوره 11، شماره 30، خرداد 1395، صفحه 45-58
حسن قربانی؛ تانیا لدنی

2.

بررسی نقش عوامل سازمانی و اثرات میانجی توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد مالی شرکت های صنعت نانو فناوری ایران

دوره 22، شماره 6، شهریور 1399، صفحه 175-187
محسن مرادیان؛ حسنعلی آقاجانی

3.

تأثیر استراتژی های تجاری شرکت های بیمه بر توسعه محصول جدید

دوره 13، شماره 1 (پیاپی 31)، اردیبهشت 1396، صفحه 153-176
راضیه صمدی پور؛ علی خوش اخلاق؛ حمید شفیع زاده

4.

تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرم‌افزاری سماسامانه)

دوره 17، شماره 56، مهر 1401، صفحه 17-39
فرانک خدایاری؛ بهزاد خانجانی

5.

راهبرد طراحی مدل فرایندی چابک‌سازی چرخه توسعه محصولات جدید با سیاست تولید در کلاس جهانی در شرکت ایران خودرو (رویکرد کیفی)

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 129-144
پگاه تارمست؛ ابوتراب علیرضایی؛ غلامرضا‌‌ هاشم زاده؛ اشرف شاه منصوری

6.

شناسایی و بررسی عوامل موثر بر سرمایه گذاری در توسعه محصول جدید در حوزه تکنولوژی های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت)

دوره 11، شماره 41، فروردین 1401، صفحه 163-194
سروش معتمدی فرد؛ امیر بیات ترک؛ جلال حقیقت منفرد

7.

یک مدل مفهومی جهت توسعه محصول جدید در محیط مهندسی همزمان

دوره 18، شماره2(پیاپی69)، تیر 1385، صفحه 21-30
سید محمد سیدحسینی؛ سید جواد ایرانبان

8.

مدیریت چابک‌سازی چرخه توسعه محصولات جدید با رویکرد تولید در کلاس جهانی (مطالعه‌ی موردی: شرکت ایران خودرو )

دوره 9، شماره 36، دی 1399، صفحه 197-213
پگاه تارمست؛ ابوتراب علیرضایی؛ غلامرضا هاشم زاده؛ اشرف شاه منصوری

9.

نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران)

دوره 9، شماره 24، مهر 1393، صفحه 71-90
سید محمد سید حسینی؛ فرزام زمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب