1.

بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان

دوره 9، شماره 24، مهر 1393، صفحه 113-138
اکبر شیدائی حبشی؛ علیرضا فضل زاده؛ محمد فاریابی

2.

پیش‌بینی سود هر سهم: ترکیب شبکه‌های عصبی مصنوعی و الگوریتم بهینه‌سازی حرکت تجمعی ذرات

دوره 2، شماره 6، تیر 1392، صفحه 63-82
داریوش فروغی؛ حیدر فروغ نژاد؛ منوچهر میرزایی

3.

پیش بینی قیمت سکه طلا در بورس کالای ایران با رویکرد شبکه عصبی GMDH

دوره 2، شماره 6، مهر 1390، صفحه 27-48
عباس معمار نژاد؛ وحید فرمان آرا

4.

کاربرد الگوریتم ژنتیک، ازدحام ذرات و شبکه‌های عصبی مصنوعی در پیش‌بینی دستکاری سود

دوره 13، شماره 52، دی 1403، صفحه 613-630
مرتضی حسینعلی‌نژاد؛ سید محمدحسن هاشمی کوچکسرائی؛ علی جعفری

5.

مدل‌سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 41-52
زهرا هاشمی؛ مرضیه فریدی ماسوله


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب