1.

اتحاد عین و ذهن از دیدگاه صدرالمتألهین و هگل

دوره 16، شماره 36-پاییز و زمستان98، اسفند 1398، صفحه 87-112

2.

بررسی نقش نظریه پردازان مکتب بغداد در نهادینه کردن در سیر تحوّل و تطوّر فقه پژوهی امامیه « عقل »

دوره 1، 1(1 بهار وتابستان 1387)، فروردین 1387، صفحه 135-159
آیت ا... سید محمد حسن مرعشی شوشتری؛ هرمز اسدی کوه باد

3.

بهکتی و عشق در عرفان هندی و اسلامی

دوره 1، شماره 1(پیاپی 2)، دی 1383، صفحه 25-57
زهرا حسینی حمید

4.

تبیین تأثیر شناخت شناسی در عرصه های هنر و معماری

دوره 11، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 67-78
میثم شفیعی؛ سید غلامرضا اسلامی

5.

تطبیق دیدگاه غزالی و کر‌کگور در حقیقت ایمان

دوره 14، پاییز و زمستان1396، آذر 1396، صفحه 51-74

6.

تمایز عقل و رأی در مکتب جعفری

دوره 2، شماره 4(پیاپی6 )، دی 1384، صفحه 111-126
مجید معارف

7.

جایگاه عرفان در دیوان پروین اعتصامی

دوره 1، 1 (67 بهار 1387)، فروردین 1387، صفحه 167-179
دکتر عبدالرضا مظاهری

8.

رابطۀ فقه با منابع و مبانی مشترک حقوقی حاکمیت

دوره 3، شماره 1 (پیاپی 7 )، فروردین 1385، صفحه 79-106
محمد حسین فرهنگی

9.

عقل طبیعی و معرفت ناشی از عنایت الهی از دیدگاه توماس آکویینی

دوره 18، 40- پاییزو زمستان1400، اسفند 1400، صفحه 31-48
امیر جعفری؛ محمد سعیدی مهر

10.

کارکردهای سه‌گانة دل در نظر پاسکال و ارتباط آن‌ها با سرشت انسان

دوره 13، 1 (25 بهار و تابستان 1398)، شهریور 1398، صفحه 133-148
مهناز علیرضائیان؛ حسن احمدی زاده

11.

نسبت اراده به عقل در فلسفه ی دکارت

دوره 4، شماره 2 (پیاپی 12 )، مهر 1386، صفحه 161-180
حسین گلچینی

12.

نقد پدیدارشناختی ماکس شلر بر نظام صوری کانت

دوره 12، 27 بهار و تابستان1394، شهریور 1394، صفحه 55-78

13.

واکاوی کاربرد قیاس در استنباط احکام فقهی حقوقی نزد امامیه و شافعیه

دوره 14، 1(27 بهار و تابستان 1400)، شهریور 1400
علی صارمی؛ جلال جلالی زاده(نویسنده مسئول)؛ ناصر مریوانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب