1.

Performance Appraisal of Research and Development Projects Value-Chain for Complex Products and Systems: The Fuzzy Three-Stage DEA Approach

دوره 6، شماره 25، آذر و دی 2020، صفحه 41-58
Pejman Peykani؛ Jafar Gheidar-Kheljani

2.

ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش

دوره 12، شماره 35، شهریور 1396، صفحه 51-61
اصغر باباپور؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویش

3.

از ویژگی‌های حائز اهمیت در خرید تا ارزش‌های شخصی مصرف‌کنندگان: مروری بر تکنیک نردبانی و چگونگی اجرای آن در تحقیقات بازاریابی

دوره 13، شماره 40، آبان 1397، صفحه 95-115
مسعود کیماسی؛ علی عموئی اوجاکی؛ ملیکا نصیر

4.

اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک

دوره 7، شماره 4(پیاپی 19)، بهمن 1391، صفحه 63-72
بیتا شاه منصوری؛ پوریا شاه منصوری

5.

بررسی امکان شکل‌گیری خوشه صنعتی مرتبط با فضای سبز شهری (مطالعه موردی شهر مشهد)

دوره 8، شماره 25، خرداد 1395، صفحه 52-64
جواد براتی؛ علی رهنما؛ مریم رسول‌زاده

6.

بررسی مشکلات زنجیره ارزش برنج در استان مازندران از دیدگاه کشاورزان (مطالعه موردی روستاهای دارکلا و پنبه‌چوله)

دوره 15، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 50-64
غلامرضا رعیت پناه؛ مجردی غلامرضا؛ اسماعیل کرمی دهکردی؛ بهمن امیری لاریجانی

7.

تحلیل چالش‌های زنجیره ارزش انگور، مطالعه موردی در استان آذربایجان‌غربی

دوره 13، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 53-78
سیده شیرین گلباز؛ اسماعیل کرمی دهکردی؛ محمدرضا اصغری

8.

واکاوی همکاری‌های نوآورانه در طول زنجیره ارزش صنعت داروهای زیستی در ایران

دوره 17، شماره 56، مهر 1401، صفحه 41-64
سیدهادی سیادتی؛ سید سپهر قاضی نوری؛ منوچهر منطقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب