1.

بررسی تبلیغات سیاسی انتخابات ریاست جمهوری دهم و ارائه یک مدل بومی تبلیغاتی

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 115-129
محمد جعفر جوادی نوبندگانی؛ سید وحید عقیلی

2.

بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات

دوره 7، شماره 1(پیاپی 16)، فروردین 1391، صفحه 23-36
محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری؛ شهناز هاشمی؛ سمانه هداوندخانی

3.

مطالعه استفاده از فناوری‌های نوین در دستگاه دروغ‌سنج در مناظره‌های انتخاباتی تلویزیونی

دوره 17، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 7-16
علی اکبر رزمجو؛ محدثه رزمجو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب