1.

ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه)

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 1-26
محمدعلی عبدالوند؛ علی محمدنیا

2.

ارزیابی حکمرانی خوب در ابعادکیفیت و اثربخشی و مسئولیت‌پذیری در نظام سلامت ایران و کشورهای منتخب: یک مطالعه‌ی تطبیقی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 7-18
محسن کاظمی نیا؛ علیرضا خاتونی؛ فرانک جعفری

3.

ارزیابی رضایت مندی بازدیدکنندگان از کیفیت تسهیلات تفرجی به روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت

دوره 12، شماره 3 (30-پیاپی 41)، مهر 1393، صفحه 27-35
سمانه سرحدی نسب؛ علیرضا میکائیلی تبریزی؛ سید حامد میرکریمی

4.

ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 141-165
شهناز نایب زاده؛ حسن دهقان دهنوی؛ محمد رضا فیضی

5.

ارزیابی مدیریت آبیاری متناوب با کاربرد آب شور در کشت چمن (Seashore Paspalum)

دوره 8، شماره 3، اردیبهشت 1398، صفحه 1-10
سید حسن طباطبائی؛ محمد پسرک لی؛ نگار نورمهناد

6.

آزمون تجربی تأثیر سرعت درک اطلاعات برکیفیت حسابرسی

دوره 10، شماره 39، مهر 1400، صفحه 149-156
سید مجید رئوفی؛ محمد رضا وطن پرست؛ کیهان آزادی؛ مهدی مشکی میاوقی

7.

استفاده از پوشش‌های خوراکی متیل‌سلولز و موم کارنوبا و بسته‌بندی با اتمسفر اصلاح شده در بهبود کیفیت سیب قرمز لبنانی

دوره 20، پاییز 1402، مهر 1402، صفحه 15-34
مرضیه رضائی؛ ناصر صداقت

8.

بررسی پتانسیل شوری، رسوب گذاری و خورندگی آب زیرزمینی شهر ساری با نگرش کاربری صنعتی، شهری و کشاورزی

دوره 11، شماره 1(24-پیاپی 35)، فروردین 1392، صفحه 19-30
سعید احسانی؛ مجید صالحپور؛ حمید احسانی اردکانی؛ پویان عباسی مائده

9.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران

دوره 13، شماره 39، مرداد 1397، صفحه 37-54
نادره السادات نجفی زاده؛ علی اکبر میرزایی

10.

بررسی تأثیر مقادیر مختلف خاک اره بر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی کمپوست حاصل از پسماند شهری

دوره 16، ویژه نامه شماره 1، دی 1393، صفحه 85-96
جواد یوسفی؛ حبیب اله یونسی

11.

بررسی کمی و کیفی فاضلاب صنایع غذایی و دارویی تهران بزرگ

دوره 6، شماره 4، اسفند 1383، صفحه 87-100
امیرحسین محوی؛ محمد مسافری؛ سیمین ناصری؛ مصطفی حسین

12.

بررسی مدل‌های برنامه اعتباربخشی داروخانه‌ها: مطالعه مروری و روایتی

دوره 11، شماره4، اسفند 1399، صفحه 95-104
شهرام اکبری؛ کامران حاجی نبی؛ لیلا ریاحی

13.

بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 37-54
حسین وظیفه دوست؛ وحیدرضا میرابی؛ مجید محمدی

14.

بررسی و شناسایی عوامل موثر در مدیریت هزینه کیفیت در صنایع خودروسازی ( مطالعه موردی شرکت ایران خودرو )

دوره 3، شماره 12، دی 1393، صفحه 33-44
رزیتا هداوند احمدی؛ رضا احتشام راثی

15.

تأثیر استقرار استانداردهای ایزو 9000 بر یادگیری سازمانی در بخش‌های بالینی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1388، صفحه 23-28
امیر اشکان نصیری پور؛ لیلا ریاحی؛ عباس مرادی فرهانی

16.

تاثیر اعتباربخشی بر ارائه خدمات بیمارستان‌های دانشگاهی منتخب شهر اصفهان از دیدگاه کارکنان

دوره 6، شماره 3، آبان 1394، صفحه 67-76
رضا مرادی؛ علی نعمتی؛ نجمه بهمن زیاری؛ آزاد شکری؛ ماهان محمدی؛ عبدالله سلطان تاجیان

17.

تحلیل تحوّلات اندیشة «کیفیت زندگی» در معماری و شهرسازی

دوره 10، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 27-40
رضا سامه؛ غلامرضا اکرمی

18.

تحلیل شکاف کیفیت خدمات براساس مدل سروکوال اصلاح شده «مورد مطالعه: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مشهد»

دوره 6، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 49-64
احمد لطیفیان؛ علیرضا خدیویان

19.

تحول، اشتغال و توسعه صنعتی

دوره 15، شماره 3( پیاپی 58)، آذر 1382، صفحه 73-86
کریم حمدی

20.

رابطه میزان سواد رسانه ای والدین تهرانی با کمیت و کیفیت استفاده بازی های رایانه ای فرزندان

دوره 14، شماره 3 (پیاپی 49)، آذر 1399، صفحه 85-95
سیده صفا موسوی؛ زینب فرخ نظر

21.

رویکردی تحلیلی به کیفیت محیط مسکونی معاصر

دوره 6، شماره 10، شهریور 1391، صفحه 47-58
مهدیه معینی؛ غلامرضا اسلامی

22.

شناسایی عوامل مؤثر بر نگرش و رفتار مصرف‌کننده و تأثیر آنها بر تصمیم‌گیری آینده تولیدکنندگانِ محصولات پرچرخش در استفاده از استراتژی تعمیم برند

دوره 28، شماره 2 (پیاپی 109)، مرداد 1396، صفحه 55-74
عباس صالح اردستانی؛ بهروز قاسمی؛ سمانه پارسا

23.

عوامل مؤثر بر شکل‌گیری حس مکان ماندگار در اذهان عمومی

دوره 17، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 63-74
وریا اساسی؛ ایرج اعتصام؛ آزاده شاهچراغی

24.

کیفیت خدمات پزشکان عمومی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت از دیدگاه بیماران در شهر تهران

دوره 8، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 39-49
ابراهیم جعفری پویان؛ اعظم السادات ریوندی

25.

مقایسه کمی و کیفی زادآوری بلندمازو (Quercus castaneifolia) در روشنه‌های جنگل قرق شده و قرق نشده خراسان شمالی

دوره 7، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 1-16
منصوره آقاسی زاده؛ کامبیز طاهری آبکنار؛ علی‌رضا آملی‌کندری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب