1.

Bag Filter Design using Neural Network Algorithm and Structural Equation Modeling (Case Study: Cement Factories)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 فروردین 1401
Masoomeh Zeinalnezhad؛ Towhid Pourrostam

2.

Developing the Concept of Sustainability Accounting Based On the Tacit Knowledge of Managers in Iran

دوره 8، شماره 28، فروردین 2023، صفحه 159-172
Shahnaz Karimi vahed؛ Asgar Pakmaram؛ jamal bahrisales؛ saeed Jabbarzadeh

3.

Development and Assessment of a Business Intelligence-based Management Accounting Information System Model: A Structural Equation Modeling Approach

دوره 8، شماره 31، آذر 2023، صفحه 27-40
Banafsheh Rahimi Holori؛ Faegh Ahmadi؛ Mohammadhamed Khanmohammadi؛ Mohammad Hossein Ranjbar؛ HAMIDREZA KORDLOUIE

4.

Investigating the Effect of Social Consensus on Social Health

دوره 7، شماره 4، اسفند 2017، صفحه 19-25
Ali Fallahi؛ Majid Kaffashi؛ Behrang Seddighi

5.

Job Related Dimensions and Faculty Members Satisfaction at Indian Business Schools: AN Empirical Study

دوره 2، شماره 1، فروردین 2012، صفحه 23-40
Feza Tabassum Azmi؛ Gunjan Mohan Sharma

6.

Presenting a Model for Supervision and Regulation of Financial Markets in Iran Based on Structural Equation Modeling and Adaptive Approach

دوره 5، شماره 19، اسفند 2020، صفحه 11-31
Ehsan Askari Firouzjaei؛ Fereydon Rahnamay Roodposhti؛ Hashem nikoumaram

7.

Promoting Corporate Image: A Reflection on Green Supply Chain Management Approach

دوره 3، شماره 4، دی 2013، صفحه 311-324
H. Shekari؛ A. Rajabzadeh Ghatari

8.

The financial resilience model of the hotel industry in crisis using structural equation modeling

دوره 9، شماره 34، شهریور 2024، صفحه 81-94
Seyyede Maryam Abolhasani komle؛ Mohammad Hassan Gholizadeh؛ mehdi meshki miyavoghi

9.

ارائه الگوی اصول یکپارچه (جهانی) حسابداری مدیریت مبتنی بر تفکر انتقادی

دوره 11، شماره 39، دی 1397، صفحه 67-81
مونا عابدنظری؛ فریدون رهنمای رودپشتی؛ هاشم نیکومرام؛ زهرا پورزمانی

10.

ارائه الگویی برای تبیین رابطه تورش های رفتاری و تصمیمات مدیران مالی در بازار سهام ایران بر مبنای تئوری زمینه ای

دوره 13، شماره 50، تیر 1403، صفحه 339-356
راحله مرادی ازانی؛ فائق احمدی؛ حمیدرضا کردلوئی؛ جهانبخش اسدنیا

11.

ارائه الگویی مبتنی بر تئوری اقتضایی؛ تحلیلی نوین از عوامل موثر بر تعیین بها و کنترل مالی محصولات

دوره 9، شماره 34، شهریور 1399، صفحه 17-34
علی صیادی سومار؛ فریدون رهنمای رودپشتی؛ زهرا پورزمانی؛ هاشم نیکومرام

12.

ارائه مدلی برای تبیین اثر بخشی شکاف انتظارات عمومی از حسابرسی بر مبنای فقدان اعتماد اجتماعی

دوره 11، شماره 44، دی 1401، صفحه 129-144
سیدعرفان لطفی شیخ رضی؛ کیهان آزادی؛ سینا خردیار

13.

ارائه مدلی برای تبیین اثربخشی کمیته حسابرسی و محتوای ارزشی اطلاعات حسابداری

دوره 6، شماره 24، دی 1396، صفحه 1-12
مهدی صفری گرایلی؛ یاسر رضائی پیته نوئی؛ محمد نوروزی

14.

ارائه مدل رابطه شفافیت و اثربخشی هیئت مدیره بر سیاست تقلیل دهنده مالیاتی در توسعه سرمایه گذاری

دوره 6، شماره 21، فروردین 1396، صفحه 233-247
سحر سپاسی؛ حسین اعتمادی؛ محمدرضا بسحاق

15.

ارائه مدل کیفیت افشای اطلاعات حسابداری مبتنی برتحلیل رفتار مالی مدیران (دیدگاه روانشناسی شناختی)

دوره 7، شماره 27، مهر 1397، صفحه 63-82
رویا ایزی؛ منصور گرکز؛ پرویز سعیدی؛ علیرضا معطوفی

16.

ارائه مدل و شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک هدف و انجام سرمایه گذاری با رویکرد گرندد تئوری و معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنعت بانکداری ایران)

دوره 8، شماره 30، تیر 1398، صفحه 355-382
ملیحه درستکار؛ محمد حسین رنجبر

17.

ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 35-68
کامبیز حیدرزاده؛ احسان عادل پور

18.

بررسی اثرات عوامل و متغیرهای رقابت پذیری بین المللی برای شرکت‌های صنایع غذایی در ایران با رویکرد آینده پژوهی(مورد مطالعه: صنایع غذایی استان خوزستان)

دوره 33، شماره 4 (پیاپی 131)، اسفند 1401، صفحه 53-70
حسین غبیشاوی؛ عبدالخالق غلامی چنارستان علیا؛ محمد حقیقی

19.

بررسی اثر کیفیت خدمات و دانش بانک از مشتریان بر وفاداری مشتریان (با تاکید بر تصویر ذهنی، کیفیت ارتباط با مشتری و رضایتمندی به عنوان متغیرهای واسطه‌گر)

دوره 10، شماره 27، تیر 1394، صفحه 123-148
حسین رحیمی کلور

20.

بررسی تأثیر استفاده از ظرفیت‌های سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه)

دوره 5، شماره 1( پیاپی 13و 14 بهار و تابستان1393)، بهمن 1393، صفحه 46-60
حسین وظیفه دوست؛ مریم عبدلی

21.

بررسی عوامل مؤثر برگرایش به مصرف غذای سالم در بین دانشجویان (دانشگاه ایلام و دانشگاه علوم پزشکی ایلام)

دوره 11، شماره 33، اسفند 1395، صفحه 65-73
حدیث پورجمشیدی؛ آزاده محمدی زلانی؛ حسین مهدی زاده؛ زهره معتمدنیا

22.

بررسی کیفیت زندگی با تأکید بر مدیریت شهری(مورد مطالعه شهر اسلام آباد غرب)

دوره 10، شماره 34، شهریور 1397، صفحه 1-12
حمید برقی؛ بهمن شفیعی؛ احمد حجاریان

23.

بررسی نقش عوامل سازمانی و اثرات میانجی توسعه محصول جدید سبز بر عملکرد مالی شرکت های صنعت نانو فناوری ایران

دوره 22، شماره 6، شهریور 1399، صفحه 175-187
محسن مرادیان؛ حسنعلی آقاجانی

24.

تاثیر نانو فب ها با نگاهی به آیندۀ خلق ارزش و یکپارچگی سطوح تحقیق و توسعۀ نانو تکنولوژی

دوره 32، شماره 2 (پیاپی 125)، مرداد 1400
امراله دهقانی سانیج؛ تقی ترابی؛ عباس خمسه؛ علیرضا بوشهری

25.

تبیین ارتباط بین تمایلات رفتاری برنامه ریزی شده، رفتار ماکیاوولیسمی و کیفیت حسابرسی با رویکرد مدل یابی معادلات ساختاری

دوره 12، شماره 46، تیر 1402، صفحه 77-90
محمود بانی؛ خسرو فغانی؛ علی ذبیحی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب