1.

A Sociological Study on Social Trust of Social Security Organization’s Insured Population (Case Study: West Tehran Social Security Branches)

دوره 9، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 29-43
Yousef Toghani؛ Mohammad Bagher Tajedin

2.

Determinants of interest free banking service in Ethiopia: The case of Commercial Bank of Ethiopia, Bale Robe, Ethiopia

دوره 7، شماره 3، مهر 2023، صفحه 23-31
Yohannes Teshome Seifu

3.

Electronic Banking and Customer Satisfaction in Bank Melli Iran

دوره 2، شماره 2، مرداد 2012، صفحه 53-67
Taghi Torabi؛ Mahsa Ghorbani؛ Meysam Bagheri؛ Samaneh Tarighi

4.

Impact of Customer Service Practices on Customer Satisfaction and Retention

دوره 5، شماره 1، فروردین 2015، صفحه 43-52
M. Kwamega؛ E. Brako Ntiamoah؛ P. Oforiwaa Egyiri؛ D. Fiaklou

5.

Mobile Banking Service Quality and Customer Satisfaction (Application of SERVQUAL Model)

دوره 2، شماره 4، دی 2012، صفحه 351-361
S. F. Amiri Aghdaie؛ F. Faghani

6.

Ranking SERVQUAL dimensions by using of fuzzy hierarchical analysis techniques in the private banking industry (Case Study: private banks Fars Province)

دوره 6، شماره 25، آذر و دی 2020، صفحه 23-40
Javad Gerami

7.

Relationship between Customer Satisfaction and Parameter of Segmentation in Automobile Industries in India

دوره 5، شماره 3، آذر 2015، صفحه 61-73
Aliasghar Tabavar

8.

ارایه مدل ریاضی طرح ریزی خدمات پس از فروش

دوره 5، شماره 9، مهر 1389، صفحه 187-216
ناصر حمیدی؛ مهدی عسگر زاده صدقیانی

9.

ارائه الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه بانکداری خرد

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 17-35
محمد علی عبدالوند؛ مهرنوش نجفی

10.

ارائه رویکردی مبتنی بر منطق فازی برای ارزیابی میزان رضایت مشتری

دوره 10، شماره 28، مهر 1394، صفحه 73-90
حجت اله حمیدی

11.

ارائه مدل ارزش‌آفرینی در صنعت خدمات بانکداری (مطالعه موردی: بانک ملی استان فارس)

دوره 12، شماره 37، بهمن 1396، صفحه 63-76
سید علیرضا موسوی

12.

ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه)

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 1-26
محمدعلی عبدالوند؛ علی محمدنیا

13.

ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

دوره 17، شماره 3( پیاپی 66)، مهر 1384، صفحه 45-58
کامبیز حیدرزاده؛ احمد زنده دل؛ حسین علی سلطانی

14.

ارزیابی رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت‌مندی مشتری در تصمیمات رفتاری مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی شهر ایلام

دوره 5، 3 (پیاپی 13)، مهر 1390، صفحه 94-103
حمیده رشادت جو؛ علی نعمتی زاد؛ محمد ابویی اردکان

15.

ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازار های صنعتی

دوره 20، شماره 3(پیاپی 82)، آبان 1388، صفحه 21-36
دکتر کامبیز حیدرزاده؛ محمدرضا رمضانی قمی

16.

ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران)

دوره 7، شماره 14، فروردین 1391، صفحه 37-88
روح اله احمدی؛ محمد دنیائی؛ کامبیز نوابی زند

17.

ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 35-68
کامبیز حیدرزاده؛ احسان عادل پور

18.

اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران )

دوره 5، شماره 8، فروردین 1389، صفحه 93-113
رضا رادفر؛ فرهاد حسین زاده لطفی؛ آیسان خلیلو

19.

اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با استفاده ا ز مدل ECSI

دوره 6، شماره 10، اردیبهشت 1390، صفحه 95-118
مهدی حقیقی کفاش؛ مسعود اکبری

20.

بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید

دوره 11، شماره 31، شهریور 1395، صفحه 1-16
کامبیز حیدرزاده؛ معصومه ورامینی

21.

بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران

دوره 3، شماره 5، مهر 1387، صفحه 161-178
کریم حمدی؛ سید سرمد الحسینی

22.

بررسی ادراک مشتری از کیفیت خدمات الکترونیکی در فروشگاه های به هنگام(online)

دوره 23، شماره 1,2(ویژه نامه شماره های 94-95 بهاروتابستان1391)، اردیبهشت 1391، صفحه 27-42
حسین وظیفه دوست؛ دنیا اسکندرنیا

23.

بررسی ارتباطات بین فردی و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتری به ارائه کننده خدمت

دوره 3، شماره 4، فروردین 1387، صفحه 1-14
کامبیز حیدرزاده؛ دریا حسینی فیروز آبادی

24.

بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)

دوره 17، شماره 56، مهر 1401، صفحه 123-139
وحیده علیپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ عاطفه مهری بازقلعه؛ انیس مهری بازقلعه

25.

بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری

دوره 8، شماره 19، مرداد 1392، صفحه 93-107
محمد علی عبدالوند؛ پرنیا پراخودی مقدم

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب