1.

An Empirical Study on Critical Success Factors of TQM in Banking Industry

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 آذر 1402
Nafiza Islam

2.

ارزیابی سطح مدیریت کیفیت فراگیر در کتابخانه های مرکزی علوم پزشکی ایران و ارائه راهکار برای ارتقاء آن

دوره 21، شماره 1(پیاپی 84)، فروردین 1389، صفحه 135-150
دکتر الهویردی تقوی؛ دکتر شکوه مشهدی تفرشی

3.

بررسی مهارت های موردنیاز شهرسازان جهت ورود به حرفه و سنجش استقرار مدیریت کیفیت فراگیر(مطالعه موردی: گروه شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد)

دوره 15، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 65-80
سید مسلم سیدالحسینی؛ الهام ثناگر دربانی

4.

تحلیل ارتباط ابعاد فرهنگ سازمانی با مولفه‌های مدیریت کیفیت فراگیر

دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، اسفند 1397، صفحه 83-100
حسن قلاوندی؛ ایمان عباسی؛ فرشید اشرفی سلیم کندی

5.

رویکرد مدیریت کیفیت جامع و بهبود عملکرد مالی دربانک‌ها و شرکت‌های بیمه و سرمایه‌گذاری

دوره 8، شماره 26، مهر 1394، صفحه 21-38
احمد احمدپور کاسگری؛ امیر سودبخش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب