1.

ارائه مدلی برای خلق ارزش سازمانی با استفاده از تجزیه‌وتحلیل کلان‌داده

دوره 32، شماره 3 (پیاپی 126)، آذر 1400
علی میرعرب؛ سیده لیلی میرطاهری؛ سید امیر اصغری

2.

ارائه مدلی جهت اداره استراتژیک هولدینگ " ایران خودرو "

دوره 21، شماره 3(پیاپی 86)، مهر 1389، صفحه 53-70
دکتر پریوش جعفری؛ دکتر پرویز پارسا

3.

ارائه مدلی مبتنی بر خلق ارزش به منظور ارزیابی عملکرد مالی در بانک ها و موسسات مالی

دوره 2، شماره 7، مهر 1392، صفحه 115-122
محمد ابراهیم محمدپورزرندی؛ محمود البرزی؛ فرهاد حسین زاده لطفی؛ مجید شهریاری

4.

بدهی های فکری: مفهومی نوین در تقابل با سرمایه های فکری

دوره 7، شماره 23، دی 1393، صفحه 15-30
محمد نمازی؛ داریوش فروغی؛ سعید فرزادی

5.

بررسی ارتباط جنجال‌های شرکتی و خلق ارزش بر اساس نقش تعدیل‌کننده پایداری محیطی، اجتماعی و راهبری شرکتی

دوره 16، شماره 58، آذر 1402، صفحه 1-15
مهدی ارشادی؛ زهره حاجیها؛ مژگان صفا؛ حسین مقدم

6.

تاثیر مهارت و تجربیات مدیران با تاکید بر معیارهای مبتنی بر خلق ارزش جهت سرمایه گذاران

دوره 13، شماره 50، تیر 1403، صفحه 259-277
مهسا صارمی نیا؛ حبیب اله نخعی؛ زهره حاجیها

7.

توسعه مدلی جهت بررسی تاثیر آینده نگری پایدار بر یکپارچگی استراتژیک زنجیره تامین با رویکرد خلق ارزش (مطالعه موردی: زنجیره تامین ایران خودرو)

دوره 28، شماره 2 (پیاپی 109)، مرداد 1396، صفحه 25-39
الهام سرایی نیا؛ سلیمان ایرانزاده؛ هوشنگ تقی زاده؛ مجید باقرزاده

8.

مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء

دوره 3، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 49-87
رویا شهابی؛ احسانه نژادمحمد نامقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب