1.

Analysis of Educational Services Distribution and Accessibility as Education Quality Indicators: Evidence from Geospatial Analysis and Administrative Time Series Data (Case Study: Gambela City, Gambella Regional State, Ethiopia, East Africa)

دوره 9، شماره 3، آذر 2019، صفحه 21-30
Abraha Tesfay Abraha

2.

An Overview on Edible Oils with Integrity Approach

دوره 08، شماره 2، مهر 2018، صفحه 11-18
Z. Piravi Vanak

3.

Evaluation of customer satisfaction about Bank service quality

دوره 6، شماره 2، تیر 2014، صفحه 157-168
A. R. Shahraki

4.

Investigating the Relationship between Quality Costs and Quality in Pegah Khuzestan Dairy Industry

دوره 1، شماره 1، تیر 2016، صفحه 41-49
Narges Sarlak؛ Zahra Nasrollahi

5.

Land Line Consumer Problems and Perceptions on Telecom Services A study on Bharat Sanchar Nigam Limited

دوره 2، شماره 4، دی 2012، صفحه 329-340
D. Srinivasa Prasad؛ S. Gangadhara Rama Rao

6.

Screening of Antagonistic Activity of Probiotic Bacteria Against Some Food-Borne Pathogens

دوره 04، JFBT(Vol.4 - No.2)، مهر 2014، صفحه 1-14
M. El-Kholy؛ S.H. El-Shinawy؛ A. M. S. Meshref؛ A. M. Korny

7.

ارائه و تبیین رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری (بررسی موردی شرکت تولیدی فرآورده های لبنی روزانه)

دوره 2، شماره 3، مهر 1386، صفحه 1-26
محمدعلی عبدالوند؛ علی محمدنیا

8.

ارزیابی حکمرانی خوب در ابعادکیفیت و اثربخشی و مسئولیت‌پذیری در نظام سلامت ایران و کشورهای منتخب: یک مطالعه‌ی تطبیقی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 7-18
محسن کاظمی نیا؛ علیرضا خاتونی؛ فرانک جعفری

9.

ارزیابی رضایت مندی بازدیدکنندگان از کیفیت تسهیلات تفرجی به روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت

دوره 12، شماره 3 (30-پیاپی 41)، مهر 1393، صفحه 27-35
سمانه سرحدی نسب؛ علیرضا میکائیلی تبریزی؛ سید حامد میرکریمی

10.

ارزیابی مدیریت آبیاری متناوب با کاربرد آب شور در کشت چمن (Seashore Paspalum)

دوره 8، شماره 3، اردیبهشت 1398، صفحه 1-10
سید حسن طباطبائی؛ محمد پسرک لی؛ نگار نورمهناد

11.

استفاده از پوشش‌های خوراکی متیل‌سلولز و موم کارنوبا و بسته‌بندی با اتمسفر اصلاح شده در بهبود کیفیت سیب قرمز لبنانی

دوره 20، پاییز 1402، مهر 1402، صفحه 15-34
مرضیه رضائی؛ ناصر صداقت

12.

بررسی پتانسیل شوری، رسوب گذاری و خورندگی آب زیرزمینی شهر ساری با نگرش کاربری صنعتی، شهری و کشاورزی

دوره 11، شماره 1(24-پیاپی 35)، فروردین 1392، صفحه 19-30
سعید احسانی؛ مجید صالحپور؛ حمید احسانی اردکانی؛ پویان عباسی مائده

13.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش‌های درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران

دوره 13، شماره 39، مرداد 1397، صفحه 37-54
نادره السادات نجفی زاده؛ علی اکبر میرزایی

14.

بررسی تأثیر مقادیر مختلف خاک اره بر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی کمپوست حاصل از پسماند شهری

دوره 16، ویژه نامه شماره 1، دی 1393، صفحه 85-96
جواد یوسفی؛ حبیب اله یونسی

15.

بررسی خصوصیات کیفی کودهای کمپوست و بیوکمپوست در شهر زاهدان

دوره 14، شماره 2، تیر 1391، صفحه 99-105
ایمان همایون‌نژاد؛ پریا امیریان؛ عیسی پیری

16.

بررسی مفهوم جوهر در تفکر سه فیلسوف: ارسطو، ابن سینا، اسپینوزا

دوره 7، شماره 1( پیاپی 17)، فروردین 1389، صفحه 145-162
مهدی اسعدی؛ سید مرتضی طباطبایی

17.

بررسی مقایسهای روشهای مختلف پیش پخت بر خواص رئولوژیکی برنج فوری تهیه شده از رقم هاشمی

دوره 15، تابستان 97، تیر 1397، صفحه 23-30
سپیده ساسانیان؛ بابک غیاثی طرزی؛ فاطمه حبیبی

18.

بررسی نقش خصوصیات کیفی محصولات غذایی سنتی (با اسم حمایت شده از مبدأ) بر رفتار مصرف کننده

دوره 4، شماره 6، فروردین 1388، صفحه 37-54
حسین وظیفه دوست؛ وحیدرضا میرابی؛ مجید محمدی

19.

بررسی و شناسایی عوامل موثر در مدیریت هزینه کیفیت در صنایع خودروسازی ( مطالعه موردی شرکت ایران خودرو )

دوره 3، شماره 12، دی 1393، صفحه 33-44
رزیتا هداوند احمدی؛ رضا احتشام راثی

20.

تحلیل رابطه معیارهای مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) با بهره وری نیروی انسانی (مورد مطالعه: دستگاه های اجرایی شهرستان کرمان)

دوره 13، شماره 45، اردیبهشت 1401، صفحه 141-157
زهره مهتری زاده؛ مسعود پورکیانی؛ سعید صیادی؛ سنجر سلاجقه

21.

تحول، اشتغال و توسعه صنعتی

دوره 15، شماره 3( پیاپی 58)، آذر 1382، صفحه 73-86
کریم حمدی

22.

رابطه میزان سواد رسانه ای والدین تهرانی با کمیت و کیفیت استفاده بازی های رایانه ای فرزندان

دوره 14، شماره 3 (پیاپی 49)، آذر 1399، صفحه 85-95
سیده صفا موسوی؛ زینب فرخ نظر

23.

رویکردی تحلیلی به کیفیت محیط مسکونی معاصر

دوره 6، شماره 10، شهریور 1391، صفحه 47-58
مهدیه معینی؛ غلامرضا اسلامی

24.

شناسایی عوامل مؤثر بر نگرش و رفتار مصرف‌کننده و تأثیر آنها بر تصمیم‌گیری آینده تولیدکنندگانِ محصولات پرچرخش در استفاده از استراتژی تعمیم برند

دوره 28، شماره 2 (پیاپی 109)، مرداد 1396، صفحه 55-74
عباس صالح اردستانی؛ بهروز قاسمی؛ سمانه پارسا

25.

عوامل مؤثر بر شکل‌گیری حس مکان ماندگار در اذهان عمومی

دوره 17، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 63-74
وریا اساسی؛ ایرج اعتصام؛ آزاده شاهچراغی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب