1.

A Model for the Wheat Market in Iran

دوره 2، شماره 2، شهریور 2011، صفحه 49-55
L. Yazdanshenas؛ R. Moghadasi؛ S. Yazdani

2.

The Expansion of Iran’s International Business Relations in 19th Century and the Formation of Intermediary Marketers in Qajar Dynasty

دوره 13، شماره 2، شهریور 2023، صفحه 101-112
Seyed Ali Asghar Hosseini Nozari؛ Reza Fazel؛ Hossein Kordi

3.

The Expansion of Iran’s International Business Relations in 19th Century and the Formation of Intermediary Marketers in Qajar Dynasty

دوره 13، شماره 3، آذر 2023، صفحه 21-32
Seyyed Ali Asghar Hosseini Nozari؛ Reza Fazel؛ Hossein Kordi

4.

برپایی جشنواره‌های فیلم و تاثیرات آن در حوزه شهر و شهرنشینی

دوره 13، شماره 45، خرداد 1400، صفحه 1-10
علی رحیمی؛ سیدرضا صالحی امیری؛ فاطمه عزیزآبادی فراهانی

5.

تحلیل عوامل جامعه شناختی بازار بر گردشگری پایدار(مورد مطالعه: شهر بوشهر)

دوره 15، شماره 60، آبان 1402، صفحه 71-83
غلامرضا جعفری نیا

6.

تحولات چشم انداز معیشتی با تأکید بر رواج کشت تجاری، مطالعة موردی بخش حویق تالش

دوره 3، شماره 1 (پیاپی 12)، بهمن 1385، صفحه 3-12
منصور بدر یفر؛ محمد باسط قرشی مینا آباد

7.

نقش بازارهای هفتگی استان گیلان درتوسعه روستایی وزایش شهرهای جدید دراستان «مطالعه موردی: شهرستان صومعه سرا»*

دوره 8، شماره 1 (پیاپی 29)، اردیبهشت 1390، صفحه 37-53
مسعود مهدوی؛ تقی احمدی زاده هندخاله


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب