1.

Analyzing the Outcomes of Utilizing Virtual Social Networks in Family Ties

دوره 11، شماره 3، آذر 2021، صفحه 109-118
Emran Dehghani؛ Jamileh Fadavi

2.

Problematic analysis on indicators of impact on business rumors in the capital market (Case study: Shahr Bank)

دوره 7، شماره 26، مهر 2022، صفحه 89-100
Javid hatam؛ Maryam Bokharaeian Khorasani؛ Arash naderian؛ Jamadori Gorganli Doji

3.

Sociological Explanation of the Process of Formation of New Reference Groups and their Effect on the Formation of Citizenship Ethics in Iran over the Last Three Decades

دوره 11، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 41-59
Masoumeh Bashi؛ Seyfollah Seyfollahi؛ Nayer Pirahari

4.

The Comparative Survey of Cyberspace Role in Political Development from Student’s Viewpoint of Islamic Azad and National University of Tehran

دوره 10، شماره 3، آذر 2020، صفحه 17-30
Neda Mohammadpour Khabazi؛ Mohammad Soltanifar؛ Ali Akbar Farhangi؛ Sara Mohammadpour

5.

Theoretical Explanation of the Use of Cyberspace and the Evolution of Family Structure in Iran with Emphasis on the Concept of Generation Gap

دوره 10، شماره 3، آذر 2020، صفحه 77-88
Mehdi Mokhtarpour؛ Mohammad Kiani

6.

ادراک کاربران از امنیت فرهنگی در فضای مجازی (فضای مجازی امنیت آفرین یا امنیت ستان)

دوره 17، شماره 3، آبان 1401، صفحه 51-66
علی میربیک سبزواری؛ فائزه تقی پور؛ رضا اسماعیلی

7.

آسیب‌شناسی روش‌های تبلیغ دین در فضای مجازی

دوره 12، شماره 4 (پیاپی 42)، اسفند 1397، صفحه 41-54
انسیه اسدی؛ حجت اله ایوبی؛ محمد سلطانی فر

8.

اشاعه شایعات تجاری در فضای مجازی: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران (روش پدیدارنگارانه)

دوره 12، شماره 45، فروردین 1402، صفحه 233-259
جاوید حاتم؛ مریم بخرائیان خراسانی؛ آرش نادریان؛ جمادوردی گرگانلی دوجی

9.

الگوی جرم‌شناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانه‌ای

دوره 18، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 105-111
محمدسجاد سجادی؛ عباس شیخ الاسلامی؛ محسن واحدیان عظیمی؛ محسن ملکان

10.

بررسی ابعاد بروز و ظهور پلتفرم کلاب هاوس در ایران

دوره 15، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 7-18
محمدحسن خلعتبری؛ افسانه مظفری

11.

بررسی تاثیر شبکه اجتماعی فیس بوک بر تغییر هویت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران

دوره 9، شماره 28، شهریور 1394، صفحه 73-93
اکرم زارع ابراهیم آباد؛ بی بی سادات میراسماعیلی

12.

بررسی تأثیر فضای مجازی بر سبک زندگی زنان 18-40 ساله منطقه 2 و 5 شهر تهران (1395-1394)

دوره 10، شماره 1، اسفند 1396، صفحه 125-139
محبوبه معظمی گودرزی؛ داود دعاگویان

13.

بررسی رابطه سواد رسانه‌ای با حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی (مورد مطالعه: نوجوانان منطقه 5 تهران)

دوره 15، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 131-141
محمدحسین فردی؛ نازنین ملکیان

14.

بررسی میزان تأثیر فیس‌بوک بر بیداری اسلامی و جنبش مردم مصر

دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، بهمن 1393، صفحه 37-54
روح الله احمدزاده کرمانی؛ امیرمسعود سیدآقایی

15.

بررسی مقایسه ای نقش فضای مجازی در توسعه اجتماعی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه های آزاد و سراسری شهر تهران

دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44)، آبان 1398، صفحه 73-86
ندا محمدپورخبازی؛ محمد سلطانی فر؛ علی اکبر فرهنگی؛ سارا محمدپور

16.

بررسی و تحلیل فضای مجازی بر فضای جغرافیایی و شناسایی رابطه بین احساس امنیت و اعتماد درکاربران نسبت به فضای مجازی با توجه به میزان استفاده از اینترنت

دوره 14، شماره 53، اردیبهشت 1396، صفحه 53-70
سید امیر حسینی؛ محمد حسن نامی؛ آرام کریمی

17.

تأثیر سایبر دیپلماسی در سیاستگذاری های امنیتی - راهبردی ایالات متحده آمریکا (2013-2002)

دوره 11، شماره 1 (پیاپی 41)، اردیبهشت 1393، صفحه 91-100
آرمین امینی؛ مرضیه امیری

18.

تاملی بر رابطه فضای مجازی و هویت جنسیتی مطالعه موردی کاربران اینترنت در شهر کاشان

دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، بهمن 1393، صفحه 107-120
نرگس نیکخواه قمصری؛ فاطمه منصوریان راوندی

19.

تبیین نقش شبکه های اجتماعی سایبری در اعمال قدرت اجتماعی و قدرت ملی.

دوره 14، شماره 53، اسفند 1400، صفحه 271-286
افشین متقی دستنایی؛ سیروس احمدی نوحدانی؛ بابک شفیعی

20.

تحلیل ارزشیابی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی پس از تشکیل شورای عالی فضای مجازی

دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، شهریور 1395، صفحه 41-57
محمد الوندی؛ ندا سلیمانی

21.

تحلیل جامعه شناختی تاثیر گروه های مرجع نوین بر فرایند شکل گیری اخلاق شهروندی در ایران در سه دهة اخیر (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران مرکزی و علوم و تحقیقات 99)

دوره 13، شماره 50، خرداد 1400، صفحه 215-236
معصومه باشی؛ سیف اله سیف اللهی؛ نیر پیراهری

22.

رابطه فضای مجازی (اینترنت) با تغییرات فرهنگی و دینی کاربران

دوره 7، 4 (پیاپی 22)، دی 1392، صفحه 17-30
محمدرضا تاجیک؛ نازنین کاظمینی

23.

شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)

دوره 17، شماره 3، آبان 1401، صفحه 105-117
مهدی علی شریفی؛ نوروز هاشم زهی؛ سید علی رحمان زاده؛ سید وحید عقیلی

24.

فضای مجازی و زبان فارسی: غیرمعیارهای نوشتاری در شبکه ی اجتماعی تلگرام

دوره 12، شماره 3(پیاپی39)، اسفند 1396، صفحه 65-82
مسیحه هدایت مفیدی؛ عطیه کامیابی گل؛ علی علیزاده

25.

کنترل فضای مجازی در راستای حفظ حق بر سلامت اشخاص

دوره 19، شماره 2 (پیاپی 56)، شهریور 1402، صفحه 71-88
زهرا سادات حسینی؛ علیرضا انصاری مهیاری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب