1.

بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرف‌کننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی)

دوره 12، شماره 36، آذر 1396، صفحه 121-134
علی اکبر میرزایی؛ محمدکریم قلعه نویی

2.

بررسی تأثیر ایدئولوژی‌های اخلاقی بر ارزیابی مصرف‌کننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان

دوره 14، شماره 42، اردیبهشت 1398، صفحه 23-42
شهناز نایب زاده؛ حانیه جعفریان

3.

بررسی عوامل مؤثر بر مصرف‌کنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری

دوره 15، شماره 46، خرداد 1399، صفحه 107-124
مهدی محمودزاده؛ حسین ذوالفقار دهنوی

4.

روایت مصرف‌کنندگان از مصرف، دریچه‌ای به ذهن مصرف‌کنندگان رویکرد مرور نظام‌مند ادبیات روایت

دوره 15، شماره 48، آذر 1399، صفحه 65-84
محمد رحیم اسفیدانی؛ داتیس خواجه‌ئیان؛ محمود محمدیان؛ عماد رحمانیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب