1.

A Review of Paul Schrader's Selected Works from the Perspective of Cinema Critics

دوره 11، شماره 3، آذر 2021، صفحه 15-27
Maryam Solhi؛ Mehdi Mokhtarpour

2.

Providing a Cultural Model to Understand the Process of Attracting TV Audiences

دوره 10، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 33-51
Abdolreza Amir Ahmadi؛ Mohsen Ameri Shahrabi؛ Rozita Sepernia؛ Abbas Ali Ghaiyoomi

3.

The Relationship between Artist and Audience in the Architectural Work as a the Creator of Cognition Factor

دوره 6، شماره 3، آذر 2016، صفحه 35-46
Saeed Salehi؛ Mohammad Naghi zadeh؛ Farah Habib

4.

ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی

دوره 16، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 43-67
مصطفی رضائی؛ سید محسن بنی هاشمی؛ بهرام علی‌شیری

5.

ارائه راهکارهای اجرایی برای عوامل اعتمادساز در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران از منظر استادان، مدیران و خبرنگاران رسانه

دوره 14، شماره 3، آذر 1398، صفحه 77-98
میثم نجاتی؛ سعید سرابی؛ پیمان باقرپور

6.

ارزیابی عناصر ساختاری معماری در انتقال پیام های مذهبی به مخاطب

دوره 9، شماره 1(پیاپی 24)، اردیبهشت 1393، صفحه 1-9
ماندانا صنیعی؛ علی دلاور

7.

آسیب شناسی برنامه رادیویی سلام ساوالان از دیدگاه مخاطبان

دوره 14، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 33-49
علی جعفری

8.

بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری

دوره 16، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 67-86
حنانه زینلی؛ محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری

9.

واکاوی ابعاد رسانه‌ای آیین‌های مذهبی (مطالعه موردی: راهپیمایی اربعین)

دوره 17، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 89-107
سید محمد طباطبائی؛ محمد رضا رسولی؛ سید وحید عقیلی؛ نسیم مجیدی قهرودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب