1.

2016 Olympic Games on Twitter: Sentiment Analysis of Sports Fans Tweets using Big Data Framework

دوره 5، شماره 3، آبان 2019، صفحه 143-160
Azam Seilsepour؛ Reza Ravanmehr؛ Hamid Reza Sima

2.

Prediction of Message Diffusion: A Deep Learning Approach on Social Networks

دوره 3، شماره 4، اسفند 2022، صفحه 33-46
husnyeh safearyan؛ Mohammad Jafar Tarokh؛ Mohammad Ali Afshar Kazemi

3.

The formation of the investment optimal portfolio based on the approach of the analysis of social channels in Iran’s equities market (Quantitative and qualitative attitude)

دوره 8، شماره 29، تیر 2023، صفحه 335-346
mahshid esfahanian؛ Shadi Shahverdiani؛ Hamidreza Vakilifard؛ mohamad hasan janani

4.

Theoretical Explanation of the Use of Cyberspace and the Evolution of Family Structure in Iran with Emphasis on the Concept of Generation Gap

دوره 10، شماره 3، آذر 2020، صفحه 77-88
Mehdi Mokhtarpour؛ Mohammad Kiani

5.

Utilizes the Community Detection for Increase Trust using Multiplex Networks

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2018، صفحه 21-26
Rahimeh Habibi؛ Ali Haroun Abadi

6.

ارائه مدل ارتباط برند – مشتری در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 16، شماره 51، تیر 1400، صفحه 131-149
شهرام هاشم نیا؛ اوژن کریمی؛ نازنین امامقلی

7.

بررسی تاثیر تکنولوژی‌های جدید ارتباطی بر مخاطبان نمونه موردی: (شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر)

دوره 10، شماره 1(پیاپی 28)، اردیبهشت 1394، صفحه 25-36
محمد سلطانی فر؛ جهانگیر بخشی؛ علیرضا حسنی خلیلی

8.

بررسی تأثیر فضای مجازی بر سبک زندگی زنان 18-40 ساله منطقه 2 و 5 شهر تهران (1395-1394)

دوره 10، شماره 1، اسفند 1396، صفحه 125-139
محبوبه معظمی گودرزی؛ داود دعاگویان

9.

بررسی توانایی نظرات کاربران شبکه های اجتماعی بر پیش بینی جهت و قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 5، شماره 19، مهر 1395، صفحه 107-128
رضا راعی؛ سید فرهنگ حسینی؛ مائده کیانی هرچگانی

10.

بررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب

دوره 9، شماره 2(پیاپی 25)، مرداد 1393، صفحه 63-74
سارا محمدپور؛ فاطمه تاجیک

11.

بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی (مطالعه موردی)

دوره 12، شماره 3(پیاپی39)، اسفند 1396، صفحه 103-114
سمیه لبافی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ داوود محمدی

12.

بررسی و تحلیل استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی دو گروه زنان مطلقه و همسردار شهر مشهد

دوره 13، شماره 49، اسفند 1399، صفحه 93-102
زهرا سرائیان؛ سید علی رحمان زاده؛ نوروز هاشم زهی

13.

پیامدهای کیفری ناظر بر فعالیت‌های کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 17، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 63-79
بابک پورقهرمانی؛ سینا جهان ارا

14.

تأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران

دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، آبان 1393، صفحه 41-52
عزیزالله تاجیک اسماعیلی؛ سمیه تاجیک اسماعیلی؛ محمد جواد محراب بیگی

15.

تبیین ارتباط میان اقناع رسانه ای شبکه های اجتماعی و سبک زندگی – مورد کاوی تلگرام

دوره 14، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 113-129
علیرضا آل قیس؛ سیدمحمد دادگران؛ محمد رضا رسولی

16.

تحلیل جامعه‌شناختی عوامل مؤثر بر خودشیفتگی دختران در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر شبکه اجتماعی اینستاگرام

دوره 17، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 57-69
معصومه باقری؛ مریم قلیچی

17.

تشکیل سبد بهینه سرمایه گذاری بر اساس رویکرد تحلیل شبکه های اجتماعی در بازار سهام ایران(رویکرد کمی و کیفی)

دوره 16، شماره 57، خرداد 1402، صفحه 40-53
مهشید اصفهانیان؛ حمیدرضا وکیلی فرد؛ شادی شاهوردیانی؛ محمدحسن جنانی

18.

فضاهای تجاری در فرآیند توسعه: بررسی تطبیقی تجربه خرید مشتریان از مگامال‌ها و مغازه‌های محلی

دوره 13، شماره 52، آذر 1400، صفحه 191-208
ناصر پوررضا کریم سرا؛ حسین دهقان

19.

نقش شاخص‌های مرکزیت شبکه‌های اجتماعی در سازمان‌دهی فضایی مبتنی بر سوابق طراحی (مطالعه موردی: بخش اورژانس بیمارستان‌ها)

دوره 14، شماره 2، تیر 1399، صفحه 43-54
رمیصاء رحمتی گواری؛ هادی قدوسی فر؛ منصوره طاهباز؛ فاطمه زارع میرک‌آباد

20.

نقش شایعه های اقتصادی بر روند توسعه ملی و راه های رسانه ای مقابله با آن با تاکید بر شبکه اجتماعی تلگرام

دوره 15، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 23-31
شهرام جرجانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب