1.

طراحی مدل توسعه ی شهرت برند بر مبنای مسئولیت اجتماعی شرکتی با رویکرد آینده پژوهی در صنعت بانک داری ایران

دوره 30، شماره 4 (پیاپی 119)، اسفند 1398
الناز مهدی بیرقدار؛ محمد حقیقی

2.

مسئولیت اجتماعی شرکتی و ساختار پاداشِ مدیر ارشد اجرایی

دوره 13، شماره 47، اسفند 1399، صفحه 157-174
فریدون رهنمای رودپشتی؛ اناهیتا زندی

3.

مسئولیت اجتماعی و تمکین مالیاتی شرکتی (مطالعه موردی اداره کل امور مالیاتی مودیان بزرگ)

دوره 4، شماره 16، دی 1394، صفحه 77-90
رضوان حجازی؛ مینا ابوحمزه؛ محمدمهدی میرزایی

4.

مطالعه رابطه بین مالکیت دولتی و نهادی با مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها )شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران(

دوره 5، شماره 17، فروردین 1395، صفحه 55-74
اسفندیار ملکیان؛ رسول سلمانی؛ معصومه شهسواری

5.

واکاوی نقش تلنگر سبز بر رفتارهای زیست‌محیطی سازمانی با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکتی و ذهن ناخودآگاه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 دی 1402
لیلا آندرواژ؛ ساناز احدی؛ ایمان قاسمی همدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب