1.

Ranking SERVQUAL dimensions by using of fuzzy hierarchical analysis techniques in the private banking industry (Case Study: private banks Fars Province)

دوره 6، شماره 25، آذر و دی 2020، صفحه 23-40
Javad Gerami

2.

بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)

دوره 17، شماره 56، مهر 1401، صفحه 123-139
وحیده علیپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ عاطفه مهری بازقلعه؛ انیس مهری بازقلعه

3.

تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان

دوره 2، شماره 4، آذر 1401
ناصر آزاد؛ مهتاب السادات موسوی فرد

4.

رابطه کاربرد مدیریت دانش و جو سازمانی با رضایت مشتریان در شعب منطقه شرق بانک سپه تهران از دیدگاه کارکنان

دوره 3، شماره 2(پیاپی 7و8 پاییز و زمستان 1391)، دی 1391، صفحه 39-49
محسن فرمهینی‌فراهانی؛ حمید شفیع‌زاده

5.

طراحی مدل با ابعاد عوامل مؤثر و نتایج کیفیت رابطه بانک با مشتریان شرکتی

دوره 13، شماره 49، اسفند 1399، صفحه 217-232
حمیدرضا نعمتی؛ کریم حمدی؛ سید عباس حیدری؛ محمد حسن بهزادی

6.

مدل ساختار علیت کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری رضایت مشتریان (مورد مطالعه: داروخانه‏‌های شهر تهران)

دوره 8، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 37-45
سهیلا سردار

7.

مدل‌سازی ارزیابی مشتریان از کیفیت خدمات درمانی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی (مطالعه موردی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 41-52
زهرا هاشمی؛ مرضیه فریدی ماسوله


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب