1.

ارائه مدل تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری کسب و کارهای ورزشی در کلانشهر‌ها

دوره 15، شماره 54، شهریور 1402، صفحه 1-12
سیده مریم نقیب حسینی؛ سیدعماد حسینی؛ فرشاد امامی

2.

ارائه مدل خط مشی گذاری مدیریت شبکه های اجتماعی با تاکید بر فرهنگ شهروندی

دوره 12، 2(پیاپی 42تابستان 1400)، شهریور 1400، صفحه 133-143
زمانه اباذری؛ علی محمد مزیدی شرف آبادی؛ شهناز هاشمی

3.

‌آسیب‌شناسی فرهنگی استفاده از شبکه‌های اجتماعی (موبایلی) در میان کارشناسان زن شاغل در شهرداری منطقه یک تهران

دوره 10، شماره 31، خرداد 1395، صفحه 83-101
فائزه تقی پور؛ ساره ولایتی

4.

الگوی تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مجازی بر اساس رفتارشناسی کاربران

دوره 17، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 7-19
تقوی کولیوند؛ مژده ربانی؛ نجمه سدرپوشان

5.

بررسی تأثیر ویژگی‌های تبلیغات رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان جوان در صنعت لوازم الکترونیک (مورد مطالعه: دیجی کالا)

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 61-80
عباسعلی حاجی کریمی؛ فاطمه کریمی جعفری؛ شهین یزدانی

6.

بررسی میزان استفاده از رسانه‌های مختلف و ارتباط آن با ملاک‌های رای‌دهی در میان شرکت‌کنندگان انتخابات ریاست جمهوری 1396

دوره 12، شماره 1 (پیاپی 39)، اردیبهشت 1397، صفحه 51-68
زهرا مجدی زاده

7.

بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی با استفاده از چارچوب تیلور و اوکازاکی (مطالعه موردی)

دوره 12، شماره 3(پیاپی39)، اسفند 1396، صفحه 103-114
سمیه لبافی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ داوود محمدی

8.

تأثیر ابعاد بازاریابی چریکی ازطریق متغیرهای میانجی سودمندی و پذیرش اطلاعات در تصویر برند در شبکه‌های اجتماعی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران

دوره 17، شماره 54، فروردین 1401، صفحه 1-23
شادی شهریاری؛ فریده حق شناس کاشانی

9.

تاثیر اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی بر رعایت توصیه‌های پیشگیری از کووید 19 به‌واسطه آگاهی عمومی و تغییر رفتار

دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 59-70
لیلا فتحی

10.

تأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران

دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، آبان 1393، صفحه 41-52
عزیزالله تاجیک اسماعیلی؛ سمیه تاجیک اسماعیلی؛ محمد جواد محراب بیگی

11.

تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی

دوره 9، شماره 3(پیاپی 26)، آبان 1393، صفحه 111-118
اکبر نصراللهی؛ محمدرضا حقیقی؛ فرزانه شریفی

12.

تاثیر قابلیت‌های بازاریابی، نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه اجتماعی برعملکرد (مطالعه موردی بانک قوامین)

دوره 7، 3( پیاپی 23 پاییز 1395)، دی 1395، صفحه 45-60
حسین زهیری؛ زهرا امیرحسینی؛ الهام فریدچهر

13.

تأثیر ویژگی‌های تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان با رویکرد پژوهش توصیفی

دوره 17، شماره 55، تیر 1401، صفحه 1-15
امیررضا احمدنژادمستی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ فرشته لطفی زاده

14.

تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین‌المللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک

دوره 18، شماره 58، فروردین 1402، صفحه 25-44
مونا کشکی؛ شهناز نایب زاده؛ ابوالفضل داودی رکن آبادی؛ کریم حمدی

15.

تدوین الگوی بومی ساختاری - تفسیری شیوه‌های اقناعی به کار رفته در پیام‌های شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن در رفتار رأی‌دهی مردم در انتخابات شورای شهر (مطالعه‌ی موردی: شهروندان شهر اصفهان)

دوره 17، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 71-87
پروین جوانبخت؛ رضا اسماعیلی؛ فائزه تقی پور

16.

تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای

دوره 16، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 123-134
تقوی کولیوند؛ مژده ربانی؛ نجمه سدرپوشان

17.

سنجش سرمایه اجتماعی در میان دانشجویان

دوره 9، شماره 1 (پیاپی27)، اردیبهشت 1394، صفحه 47-59
سیدرضا صالحی امیری؛ آرزو باباشمس

18.

مهمترین مسائل شبکه‌های اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی)

دوره 15، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 37-57
هومن الوندی؛ شهناز هاشمی؛ افسانه مظفری

19.

نقش رسانه های جمعی بر فرهنگ سازمانی کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ

دوره 13، شماره4 (پیاپی 46)، بهمن 1398، صفحه 1-13
زهرا محمدی؛ مصطفی قیاسوند

20.

واکاوی تأثیراستفاده از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه بر هویت فرهنگی دانشجویان

دوره 16، شماره 58، اسفند 1401، صفحه 125-138
فرزانه توکلی؛ فائزه تقی پور؛ علی رشیدپور

21.

واکاوی تأثیر فضای سایبر در افزایش مشارکت سیاسی و اثر آن در سطح سرمایه اجتماعی شهروندان ایران

دوره 11، شماره 3 (پیاپی 43)، مرداد 1398، صفحه 107-127
افشین متقی؛ آرش قربانی سپهر؛ زهرا انصاری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب