1.

ارائه مدل مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی

دوره 30، شماره 2 (پیاپی 117)، تیر 1398، صفحه 101-120
حسین دانش مهر؛ رضا رادفر؛ کامبیز حیدرزاده

2.

استراتژی‌های محتوا در شبکه‌های اجتماعی: جوامع برند سلامت محور در ایران

دوره 9، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 49-58
کیانوش نظری عامله؛ پژمان جعفری؛ فرهاد غفاری

3.

بررسی پیامدهای فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس)

دوره 18، شماره 59، خرداد 1402، صفحه 193-211
فرینوش لازار

4.

بررسی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و واکنش مشتری (مطالعه موردی: شرکت قفل یال)

دوره 15، شماره 47، شهریور 1399، صفحه 37-50
مهتا نعیم آبادى؛ مجتبی معظمی

5.

بررسی تأثیر محتوای رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام)

دوره 13، شماره 41، دی 1397، صفحه 1-20
زهرا فیضی؛ پیمان غفاری آشتیانی

6.

بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران)

دوره 18، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 77-88
آناهیتا محمدی؛ محمد سیادتان؛ مهدی کروبی

7.

بررسی نقش شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر صنعت روزنامه‌نگاری

دوره 16، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 67-86
حنانه زینلی؛ محمد سلطانی فر؛ افسانه مظفری

8.

تأثیر مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ‌دهی مشتریان در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: شهرستان ابهر)

دوره 14، شماره 42، اردیبهشت 1398، صفحه 57-76
فیروزه حاجی علی اکبری؛ نرگس موسوی

9.

چند صفحه نمایشی شدن مصرف رسانه‌ای و استراتژی‌های پیش رو

دوره 11، شماره 1(پیاپی32,33)، شهریور 1395، صفحه 59-69
امید جهانشاهی؛ وحید آقامحسنی

10.

حکمرانی اینترنتی ؛ بازیگران اصلی، دولتها و رسانه‌های اجتماعی: با رویکرد فراترکیب

دوره 10، 3(پیاپی 35 پاییز1398)، آذر 1398، صفحه 11-33
امیرمحسن موسوی

11.

رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی

دوره 9، شماره 4(پیاپی 27)، بهمن 1393، صفحه 63-76
علیاکبر فرهنگی؛ مجید حیدری

12.

شناسایی سنجه‌های اندازه‌گیری عملکرد پلتفرم‌های درگیرسازی مخاطبان مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در صنعت خودروسازی کشور

دوره 13، شماره 4(پیاپی43)، اسفند 1397، صفحه 47-57
امیر خلفی؛ داتیس خواجه ئیان؛ علی بدیع زاده

13.

شناسایی و تبیین عوامل تأثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)

دوره 17، شماره 3، آبان 1401، صفحه 105-117
مهدی علی شریفی؛ نوروز هاشم زهی؛ سید علی رحمان زاده؛ سید وحید عقیلی

14.

مضامینِ بَصریِ تبلیغاتِ محصولات غذایی سبزِ شرکت‌های دانش بنیان در رسانه‌های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 اردیبهشت 1401
فرزاد زاهدی؛ حسین بوداقی خواجه نوبر؛ مرتضی محمودزاده؛ سهراب یزدانی

15.

نقش رسانه‌های اجتماعی در بازاریابی و تأثیر بر ساختار سازمانی

دوره 10، شماره 1(پیاپی 28)، اردیبهشت 1394، صفحه 127-143
سید عبدالله سجادی جاغرق؛ علیرضا قرائتی؛ مجید حیدری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب