1.

Evaluation of academic entrepreneurship based on the standards of the Accreditation Institute of Higher Education ACEEU (Case: Islamic Azad University, Mashhad branch)

دوره 4، شماره 1، تیر 2023، صفحه 49-64
Javad Tavasoli Noghabi؛ Hamideh Reshadatjoo؛ Mohammadali Hosseini

2.

Motivational Values and their Effects on Market Attitude and Customer Attitude in Auditing Institutions

دوره 4، شماره 2، شهریور 2023، صفحه 43-61
saeed amini؛ azita jahanshad؛ Ghodratolah Talebnia

3.

The Role of Auditors' Professional and Organizational Identity in the Commercialization of Auditing Firms

دوره 8، شماره 31، آذر 2023، صفحه 41-52
Mehdi Akbari؛ Razieh Alikhani؛ mehdi Maranjory؛ Yosef Taghipouryan

4.

ارزیابی شاخص‌های تجاری‌سازی پژوهش‌های حسابداری با رویکرد فازی

دوره 13، شماره 51، مهر 1403، صفحه 57-72
نواب کیامهر؛ محمود همت فر؛ فردین منصوری

5.

ارزش های انگیزشی و تجاری سازی در مؤسسات حسابرسی

دوره 13، شماره 50، تیر 1403، صفحه 213-230
سعید امینی؛ آزیتا جهانشاد؛ محمد حسن جنانی؛ قدرت الله طالب نیا

6.

آینده‌پژوهی تجاری‌شدن آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران؛ ضرورت یا الزام!

دوره 26، شماره 1 (پیاپی 102)، اردیبهشت 1394، صفحه 1-14
علی رضا همتی؛ محمد علی گودرزی؛ ابراهیم حاجیانی

7.

تبیین تجاری سازی محصولات کشاورزی در اقتصاد روستایی کرگانرود تالش

دوره 16، شماره 61، اردیبهشت 1398، صفحه 91-100
سیده صدیقه حسنی مهر

8.

شناسایی موانع پیش روی تجاری‌سازی تحقیقات در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با استفاده از نظریه بنیادی

دوره 11، شماره 3، آبان 1397، صفحه 11-20
بهمن خسروی پور؛ سهیل نصرتی؛ جعفر یعقوبی

9.

مدل تجاری‌سازی محصولات و خدمات در کشور‌های در حال توسعه (مطالعه موردی: شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس)

دوره 9، شماره 4، آذر 1396، صفحه 93-108
طاها ابراهیم نظری؛ کریم حمدی؛ مهدی ‌ ایران ‌نژاد پاریزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب