1.

الگوی خط مشی رفتار خریدار مجازی با تکیه بر متغیر اعتماد به برند آنلاین

دوره 13، شماره 46، تیر 1401، صفحه 133-152
کامبیز صناعی؛ اصغر مشبکی؛ حسن اسماعیل پور؛ سیاوش احمدی چهره برق

2.

بررسی عوامل مؤثر بر مصرف‌کنندگان خرید اینترنتی با روش گرند تئوری

دوره 15، شماره 46، خرداد 1399، صفحه 107-124
مهدی محمودزاده؛ حسین ذوالفقار دهنوی

3.

خرید اینترنتی مبتنی بر ارزش: چشم انداز تئوری حسابداری ذهنی (مطالعه موردی: دیجی کالا)

دوره 11، شماره 39، دی 1397، صفحه 49-65
زهرا دیانتی دیلمی؛ الهام بلوطی؛ روناک داروند

4.

عوامل موثر بر سلامت محوری خرید اینترنتی مشتریان در دوران کرونا

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 37-52
مجتبی نصیری؛ حسین وظیفه دوست؛ محمد علی نسیمی؛ حسین دیده خانی

5.

نگرش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تهران نسبت به خرید اینترنتی بر اساس توسعه مدل پذیرش تکنولوژی و تعیین تاثیر جنسیت بر آن

دوره 10، شماره 29، دی 1394، صفحه 101-117
مهسا حمیدپور؛ حمیدرضا سعیدنیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب