1.

تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)

دوره 16، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 50-65
نادر اکبری وند؛ نازنین ملکیان؛ محمد سلطانی فر

2.

رتبه‏ بندی و مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل کسب و کار پایدار و نوآورانه اقامتگاه‏ های گردشگری سدهای استان خوزستان (مطالعه موردی اقامتگاه گردشگری سد مارون)

دوره 18، شماره 61، دی 1402، صفحه 61-86
محمد امین ایزدجو؛ مریم درویشی؛ محمد همتی؛ قنبر امیرنژاد

3.

شناسایی و تعیین عوامل اصلی در میزان اثرات زیست‌محیطی محصول سبز با استفاده از رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: صنعت لوازم بهداشتی استان قزوین)

دوره 19، شماره 4، دی 1396، صفحه 95-113
صفر فضلی؛ رویا پرهیزکاری

4.

طراحی مدل موانع پیاده‌سازی صنعت نسل 4 در بخش مراقبت‌های بهداشتی با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری فراگیر فازی

دوره 14، شماره 2، تیر 1402، صفحه 25-36
اسماعیل مزروعی نصرآبادی؛ زهرا خیرخواه مرقی

5.

مدل سطح بندی عوامل موثر بر به کارگیری راهبرد سرمایه گذاری مخاطره آمیز شرکتی با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM)

دوره 8، شماره 31، مهر 1398، صفحه 265-284
حسین غضنفری؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کرد نائیج؛ عادل آذر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب